A PlayStation 5 több profitot csinált a Sonynak, mint az összes korábbi konzoljuk együttvéve
Tizenhárom milliárd dollárt hozott tisztán a PlayStation 5.
Tizenhárom milliárd dollárt hozott tisztán a PlayStation 5.
Úgy látszik, hogy bár a Switch 2 elég erős, hogy a világ Cyberpunkjait és Hogwarts Legacyjeit is futtassa, a játékosoknak mégsem ezek kellenek.
Sajtóhírek szerint a Sony bekebelezné a kettébontott Warner Bros. Discovery azon felét, amely a filmstúdiók, a DC, az HBO és a videójátékos portfólió mellett az HBO Maxot is magában foglalja.
A PlayStation 5-ös számok miatt sem volt oka panaszkodnia senkinek, de a PC-s tábor jelentősen megtolta a szekeret.
A Microsoft egyre több játékát hozza el PlayStationre, de a Sony nem érzi úgy, hogy stratégiát kellene váltania.
A PlayStation Store bevételeinek több mint felét mindössze nyolc játék és két előfizetés generálja, a többi 12 000 pedig osztozik a maradékon.
Egy hatalmas mérföldkövet lépett át a franchise legutóbbi játéka, bevált a Capcom üzleti stratégiája.
A Sony bejelentette, hogy most először több olyan játékosa van, aki PS5-ön nyomul, mint ahányan PS4-en maradtak.
Délelőtt még arról beszélgettünk, hogy milyen jó deal is számunkra a Game Pass, délután pedig már arról, hogy hamarosan már kevésbé lesz az.
Senki meglepetésére már készül a PlayStation 6, de a Sony egyelőre csak nagyon óvatosan beszél róla.
Az Xbox Showcase-en kiderült, hogy az Obsidian már az új standard szerint árazza a The Outer Worlds folytatását és most reagáltak a kritikákra is.
A folyamatosan dráguló játékok és a digitális értékesítés miatt a GameStop is finomít a prioritásain.
A szolgáltatásalapú projektjük kukázása után a Sony leépíti a csapatot, ahogy új feladatot keres a maradéknak.
Sokan azt vizionálták, hogy a cég üzletpolitikája miatt megismétlődik a Wii U szituáció, de távolabb nem is állhatnánk az igazságtól.
A 2026 közepére tervezett szétválás célja a márkák hatékonyabb működtetése és a pénzügyi stabilitás helyreállítása.
Csak félig van igaza annak, aki az elvárásokat messze túlteljesítő lövölde sikerét sejti a háttérben.
Amerikában és Európában is a Forza Horizon 5 végzett az élen.
Kiadói gondok és pénzhiány miatt törölték a Gemini és a Bifrost projekteket, ismét megszorításokra kényszerül a lengyel stúdió.
Az élőszereplős Lilo & Stitch már 610 millió dolláros bevételnél jár.
Az ipar nagyon igyekszik bevezetni a 80 dolláros standardot, de láthatóan nem ez az egyetlen út az anyagi siker felé.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)