A Cyberpunk 2077 egy már 5 éves játék, aminek gaming-időszámítás szerint azt kellene jelentenie, hogy egy aggastyán, és már senkit nem érdekel. Ugyanakkor a CD Projekt csodája a mai napig a PC-s közösség kedvence, részben azért, mert a fejlesztők folyamatosan beleépítik a legújabb technológiákat. A különböző ray-tracing metódusoktól a DLSS legfrissebb változatain át, a különböző képkockagenerációs megoldásokig előbb utóbb minden belekerül a Cyberpunk 2077-be.
Ez azt jelenti, hogy a játék egy felbecsülhetetlenül hasznos teszteszközzé vált, ami még kora ellenére is alkalmas a legújabb hardverek megizzasztására. A technológiai tapaszok sora még mindig nem apadt el: most az FSR 4-et sikerült belepréselni a mókába.
Az FSR 4 az AMD új, AI-alapú skálázási megoldása, ami félelmetes ügyességgel képes magas felbontású grafikát mímelni, még alacsonyabb alapkép mellett is. A rendszer egyetlen bökkenője, hogy egyelőre csak az AMD 9000 szériás kártyái használhatják, és manuálisan kell beleépíteni azt minden játékba (driver-szintű alternatívák vannak ugyan, de azok jelentősen gyengébbek az integrált támogatásnál). Ez utóbbit legalább a CD Projekt RED most elintézte.
A Cyberpunk 2077 mellett egyébként a Mafia: The Old Country, az Arena Breakout: Infinite, a Game of Thrones: Kingsroad, a Wreckfest 2 és a Lies of P is kaptak FSR 4-et. Utóbbinak biztosan nem ártott, lévén az új kiegészítőjének még erősebb gépeken is voltam framerate problémái. Kíváncsiak leszünk az új mérésekre, de addig is magatok is belekóstolhattok az FSR 4-be, ha rendelkeztek 9000-es kártyákkal.