Sok elbaltázott megjelenést néztünk végig az elmúlt évek során, de kevés volt annyira csodálatosan katasztrofális, mint a Cyberpunk 2077 esete. Nem fogjuk megismételni a tanmesét, de a CD Projekt RED reputációja akkor kétségtelenül földbeállt. Évek kellettek ahhoz, hogy a srácok kiássák magukat, de a végeredmény egy olyan élmény lett, ami a PC-s és konzolos piac legjobbjaival vetekszik.
A The Mirrornak adott interjújában a stúdió technológiai alelnöke, Charles Tremblay derűsen tekint vissza az egész cirkuszra. Szerinte kellett nekik ez a seggbe rúgás ahhoz, hogy egy tényleg időtálló klasszikus születhessen a Cyberpunkból.
"Ha belegondolsz, akkor szerinted ugyanazt a játékot játszanád ma is, ha induláskor minden a tervek szerint ment volna? Én nem hiszem."
"Fura így visszanézni a gondokra, amikkel megküzdöttünk, de annyi energiát raktunk a játékba, hogy az sokkal, de sokkal jobbá vált, amilyen eredetileg lehetett volna. Én örülök annak, hogy ez lett a vége. Szerintem ez így ki fogja állni az idő próbáját."
Kétségtelen, hogy a szépen lassan beérkező funkciók, javítások és tartalmi extrák nagyot dobtak a csomagon. A Cyberpunk: Edgerunners volt a hab a tortán, ami bevéste a játékot a médium legjobbjai közé. Az Edgerunners második szezonja biztosan nagyobbat fog szólni mint elődje, a CD Projekt RED pedig már nagyban dolgozik a 2077 folytatásán.
Night City még mindig egy kegyetlen hely, ahol vagy csendben vagy legendaként, de az utcán fogsz elpatkolni. Mi pedig még mindig nagyon élvezzük minden ott töltött pillanatunkat.