Az Elio az utóbbi évek egyik legjobban sikerült Pixar filmje, mely érzelmes és igazán fontos üzenettel rendelkezik, miközben vizuálisan lenyűgöző (az emberi karakterek kivételével). Ugyanakkor a produkció rengeteg átalakításon esett át, melynek következtében a büdzséje jelentősen megugrott, ezt a megnövekedett költséget pedig valószínűleg a marketingre szánt keretből vonták el, ugyanis alig kap reklámot a film.
Ennek következtében az Elio nemzetközi szinten is komoly bukás elé néz, hazánkban is csupán a negyedik helyre tudott felkerülni a premierhétvégéjén. Eközben az Így neveld a sárkányodat és a Lilo és Stitch élőszereplős adaptációk továbbra is hasítanak, míg a Mission Impossible: A végső leszámolás még egyszer visszaimádkozta magát a harmadik helyre így ötödik hetében.
A top 10 következőképpen alakult:
- Így neveld a sárkányodat - 2 732 660 Ft - 28 379 néző
- Lilo és Stitch - A csillagkutya - 31 320 675 Ft - 12 780 néző
- Mission: Impossible - A végső leszámolás - 21 407 815 Ft - 7 634 néző
- Elio - 18 242 460 Ft - 7 516 néző
- Balerina - 16 944 545 Ft - 6 246 néző
- Hogyan tudnék élni nélküled? - 9 731 785 Ft - 6 176 néző
- Karate kölyök - Legendák - 7 207 680 Ft - 2 947 néző
- Mennyei zűrzavar - 6 121 070 Ft - 2 240 néző
- Végső állomás - Vérvonalak - 5 862 420 Ft - 2 138 néző
- A könyvelő 2. - 4 212 885 Ft - 1 521 néző
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.