Hirdetés

Nem, nem jön konzolra a World of Warcraft, és nem ezért korlátozzák az addonokat

|

Az összeesküvés elméletek hevében a csapat feje, Ion Hazzikostas adott egy interjút, és végre nyíltan beszélt az egészről.

Hirdetés

A World of Warcraft: Midnight megjelenésére készülve a fejlesztők nekiláttak egy feladatnak, ami régóta esedékes volt: korlátozni az addonokat, melyek jelentősen megkönnyítettek egyes tartalmakat. Az API korlátokat nyersen, keményen, és felkészülés nélkül állították fel, ez pedig azt eredményezte, hogy szinte minden addon működésképtelenné vált a kiegészítő alfájában. Ez szándékosan történt így.

Ion Hazzikostas és csapatának terve az volt, hogy először mindent lecsapnak, aztán szakaszosan megnézik, mit engedhetnek fel, és hol kell együtt dolgozniuk az addon fejlesztőkkel a munkáik változatlan fenntarthatóságához. Alapvetően minden a tervek szerint halad, de ez a folyamat, és a kasztok várható letakarítása pánikot keltett a közösségben. A tömeg pedig megtalálta a legvalószínűbb mumust, az Xboxot.

Hirdetés

A közösség folyamatosan azt feltételezi, hogy a Microsoft ki akar erőszakolni egy konzolos átiratot a Blizzardból, de ez a feltételezés több sebből vérzik. A stúdió többször is feldobta a konzolos megjelenés ötletét, de abból sosem lett semmi, és egy ideje már nem is kísérleteznek vele. Ráadásul a Final Fantasy XIV egy konzolokon tökéletesen játszható MMORPG, aminek kasztjai jóval több gombot használnak a játék közben, mint a WoW-os karakterek, és Ultimate tartalmakban jóval nehezebb kihívásokkal néznek szembe, mint az átlag azerothi lakos.

Ha ezek nem lennének elég ellenérvek a "nagy konzolos összeesküvés-elmélettel" szemben, akkor itt van Ion Hazzikostas legutóbbi nyilatkozata, aki kertelés helyett egyértelműen megcáfolt mindent:

"Nem jön konzolra. A teljes átláthatóság kedvéért mondom, hogy semmi okunk nem lenne rejtegetni ezt, ha dolgoznánk rajta. Ha készülne valami, akkor olyasmiket mondanánk, hogy »ebbe az irányba készülünk, de rengeteg feladat áll még előttünk, de el akarunk jutni majd oda is«. Jelenleg csak a PC-s játékélményre koncentrálunk."

Az interjú maradékában Ion elmagyarázta, hogy a World of Warcraft jelenleg egy nagyon komplex játék, és bár szeretnék megtartani a mélységét és összetettségét, azt szeretnék elérni, hogy az egész élmény könnyebben megközelíthető lehessen.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)