Hirdetés

Egy-két hét kellett volna, hogy helyrehozzák a Redfall hibáit

|

Ha a Microsoft nem zárja be az Arkane Austint, még májusban megkaptuk volna a játék legfontosabb frissítését.

Hirdetés

A Redfall rossz játék lett, ezt Phil Spencer, a Microsoft videojátékokért felelős vezetője is viszonylag hamar elismerte. Az Arkane Austin nem törte össze magát a elmúlt egy évben, hogy mihamarabb javítsa a hibákat, esetleg új tartalmakat szállítson, így hónapok alatt elvándorolt az a kevés játékos is, aki még hitt a megváltásban.

A fejlesztőcsapatot a Microsoft a Tango Gameworks-szel együtt szélnek eresztette a napokban, és a döntés őket is váratlanul érte - olyannyira, hogy eddig úgy készültek, május folyamán kiadnak egy nagy frissítést, ami például engedélyezte volna a játék offline futtatását. Ennek hiányában bár a szerverek egyelőre maradnak, ha azokat lekapcsolják, a Redfall játszhatatlanná válik.

Hirdetés

Az amerikai IGN értesülései szerint a Hero Pass tartalmait halloweenra ütemezték be, két új karakter érkezett volna akkor. Biztosan nem ez mentette volna meg a játékot, aminek az elmúlt három hónapban egyetlen alkalommal ment 100 fölé az egyidejű játékosszáma (a Steamen), igaz, a Game Pass kínálatában is elérhető, annak népszerűségére pedig nem látunk rá közvetlenül.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)