A gamer sajtó (velünk együtt) lelkesen simogatja épp a Dispatch sztoriját, karaktereit és hangulatát, de arról kevesen beszélnek, hogy utóbbihoz mennyit tett hozzá a zenei körítés. Az AdHoc Studio zeneszerzője, Andrew Arcadi elképesztő munkát végzett, ahogy szintetizátorral vezetett dallamai neonfényes romantikával töltötték meg fülkagylóinkat, és egyik végletből a másikba taszították érzelmeinket.
A stúdió ugyanakkor felhasznált pár nagyon ügyesen elhelyezett licencelt számot is, melyek közül Bershy Radiója magasan kiemelkedett. Ennek okait majd a játék 6. epizódja elmeséli nektek, de a közösség egy hétig úgy pörgette a számot, hogy közben Rosa Walton "I Really Want to Stay At Your House" című örökbecsűje kongott az emlékezetében.
A helyzet annyiban más, hogy Bershy fotója lehetne a határozószótár magyarázata az "indie zeneszerző" szóösszetételére. A művésznőnek összesen 2 dala szerepel YouTube-on, és az egészet igazából csak a műfaj szeretete miatt csinálta. Saját bevallása szerint két héttel ezelőtt (akkor még a Dispatch 3-4 és 5-6 között voltunk) még azt feltételezte, hogy soha többé nem fog zenélni. Aztán megjelent a Dispatch 6. része, és Radio streaming számai hirtelen 4,5 millióra lőttek fel.
"A számok furák, de azt hallani, hogy a dalomnak volt valamilyen hatása emberekre... na, az kib***ott menő. Kedves Adhoc Studios, a Dispatch megváltoztatta az életem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm <3."
Az Instagram posztra az AdHoc válaszul annyit írt, hogy örülnek, amiért Bershy "megkapja végre az elismerést, amit megérdemel", és hozzátette, hogy a Radio rajta volt a céges, projektekhez elrakott lejátszási listán már a megjelenése óta. Az AdHoc ezek szerint már 2022-ben kinézte magának a Radiót, és mi nem is lehetnénk hálásabbak ezért.
