Október 10-én érkezik PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re a Battlefield 6, és minden jel arra utal, hogy nagy durranás lesz a felvásárlás alatt álló Electronic Arts legújabb dobása. Videójáték-piaci elemzők szerint a belső nézetes katonai lövöldéből akár 5 millió példány is gazdára találhat az első héten, részben a béta elképesztő népszerűsége miatt, amelyhez közel 25 millió játékos csatlakozott.
A GamesIndustry veterán újságírója, Christopher Dring beszélgetett a játékipari kutató Joost van Dreunennel, valamint a londoni Ampere Analysis elemzőivel a The Game Business Show podcastban. Az itt elhangzott számok sokatmondóak: a Steam kívánságlistákon már több mint 2,4 millióan jelölték be a játékot, és 1,7 millió előrendelés (ők még nem értik, hogy az előrendelés nem a játékosok érdekeit szolgálja) fut a platformon. Összehasonlításképp érdemes megemlíteni, hogy a sorozat legutóbbi felvonása, a Battlefield 2042, 2021-ben 4,23 millió eladást produkált az első héten - az új rész tehát jó eséllyel még ezt is túlszárnyalhatja.
Dring szerint a játék körüli felhajtás tagadhatatlan, és ha az indulás zökkenőmentes lesz, az hosszabb távon a Call of Duty eladásaira is hatással lehet. Pláne úgy, hogy a Black Ops 6 után rögvest a Black Ops 7-tel előállni az eddigi visszajelzések alapján nem tűnik a legnyerőbb ötletnek az Activision részéről.
A Battlefield 6 megítélésének jót tett, hogy az augusztusi bétái különösen jól optimalizáltak voltak, így sok játékos a minimális gépigény mellett is élvezhette a monumentális csatákat. Most, alig egy héttel a premier előtt, a konzolos verziók már előtölthetők, az első szezon pedig október 28-án indul.