A hatalmas siker ellenére a Clair Obscur: Expedition 33 fejlesztője, a Sandfall Interactive nem tervezi a stúdió bővítését. A cég társalapítója, kreatív igazgatója és vezérigazgatója, Guillaume Broche az Edge magazinnak adott interjúban elmondta, hogy nem érzi csábítónak a növekedés ötletét, mert szerinte a játékfejlesztés sokkal érdekesebb, mint az emberek irányítása.
Broche úgy fogalmazott, hogy a korlátos segítik a kreatív munkát.
"A korlátok segítenek abban, hogy az ember a legjobb verziója legyen önmagának. Most, hogy sokkal több pénzünk van, akár növelhetnénk a stúdiót, de ez egyáltalán nem csábító számunkra. A menedzsmenttel együtt szeretünk közvetlenül dolgozni a játékon, nem pedig embereket irányítani. Az elmúlt öt év volt életem egyik legboldogabb időszaka, és szeretném, ha ez így maradna"
- mondta, majd hozzátette, hogy a Clair Obscur sikerének a titka nem bonyolult. Szerinte a játékot a csapat adottságaihoz kellett igazítani, nem pedig fordítva.
"Minden fejlesztőcsapat más. Mi a saját működésünkre és képességeinkre építettük a folyamatainkat. Szerintem a kulcs az, hogy a játékot a csapatodra szabod, és nem próbálod a csapatot a játékhoz igazítani. És legfőképpen - bár ez talán ellentmondásosan hangzik - nem szabad túlságosan a játékosokra koncentrálni. Ha egy játékot őszinte szívvel készítesz, akkor valójában a játékosokra is odafigyelsz. Ha a játék emberinek érződik, akkor a kisebb hibák megbocsáthatók, a lényeg, hogy legyen lelke és saját identitása."
A Clair Obscur: Expedition 33 idén áprilisban jelent meg, és azóta több mint ötmillió példányban kelt el, miközben kilenc díjat is elnyert a The Game Awardson. A siker ellenére a játékot viszont nemrég kizárták a The Indie Game Awards versenyből, miután kiderült, hogy bizonyos tartalmak generatív mesterséges intelligencia segítségével készültek, ami sértette a díjkiírás szabályait.
Broche mindezzel együtt kitart amellett, hogy a stúdió méretének növelése nem cél. Inkább megőriznék azt a kis léptékű, közvetlen munkafolyamatot, amelynek köszönhetően a Clair Obscur megszületett.