Hirdetés

A Halo csapata is besegített a The Outer Worlds 2 fejlesztésébe

|

Hasonló szerepe volt a Halo Studiosnak, mint a Starfield esetében az id Software-nek.

Hirdetés

A közvetlenül az Xbox Games Showcase után megtartott The Outer Worlds 2 Direct nyilvánvalóvá tette, hogy az Obsidian Studios minden téren szintet akar lépni 2019-es sci-fi szerepjátéka folytatásával. Ennek szellemében az új, immáron Unreal Engine 5-tel készülő kaland nemcsak szebb és nagyobb lesz, de például a lövöldözés élménye is sokat javul az elődhöz képest. Semmit sem bíztak a fejlesztők a véletlenre, egyenesen a Halo Studioshoz (korábban 343 Industries) fordultak tanácsért, ahonnan vaskos lista érkezett arról, milyennek is kellene az arzenálnak, min lenne érdemes változtatniuk.

A Microsoft stúdiói közötti tudás- és technológiatranszfer nem új keletű, annak idején az id Software ugyanígy segített a Bethesdának élvezetesebbé varázsolni a lövöldözést a Starfieldben, a The Coalition pedig a szakértelmével támogat minden Unreal Engine-es projektet, köztük a State of Decay 3-at.

Hirdetés

Brandon Adler, a játék rendezője azt is elárulta a The Guardiannek, hogy mivel nagy rajongói egy másik Halo-fejlesztő, a Bungie munkásságának, azon belül is, a Destinynek, alaposan kielemezték a játékmenetét, és a tanulságokat saját ízlésük szerint ötvözték a The Outer Worlds 2 világával. Mindegyik fegyver eltérő érzetet kelt, önálló karakterrel bír, és megannyi modul segítségével teljesen elborult módosításokat is rájuk aggathatunk. A cél nem az volt, hogy végtelen mennyiségű puska közül kelljen megtalálnia a játékosnak a kedvenceit, mint a Borderlands 4-ben, hanem hogy minden darabnak meglegyen a saját szerepe.

Az interjúból megtudhattuk továbbá, hogy ezúttal nem szakítják meg töltőképernyők a játék folytonosságát, amikor belépünk egy épületbe. Ráadásul most már bármikor átválthatunk belső nézetről külsőre, és vissza.

Egy apróbb döccenő, hogy a játék 80 dolláros áron nyit, ami az Xbox Series X|S platformon precedens nélküli lépés. Adler ezzel kapcsolatban annyit mondott, hogy erről nem ők döntöttek, a kérdéseket inkább a Microsoftnak kell címezni. És hát őszintén, ha a végeredmény tényleg olyan, mintha a Halo, a Destiny és egy jóféle narratív RPG vad flörtbe kezdene egy távoli kolonizált planétán, akkor talán még ezt is megbocsátjuk.

A The Outer Worlds 2 október 29-én érkezik Xbox Series X|S-re, PS5-re és PC-re.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)