Múlt héten érkezett a Dispatch első szezonjának (remélhetőleg lesz második) utolsó része, így egy hónap után először kellett kedvenc szuperhőseink és szeretett főszereplőnk nélkül zárnunk a szerda esténket. A Dispatch rajongótáborának össznépi szomorkodását megszakította azonban egy nagyon kellemes üzenet: a játék átlépte a 2 millió eladott példányt. Létezik olyan, hogy büszke kesergés? Tegnap tulajdonképpen ez történt.
A klasszikus Telltale sorozatok mesélőitől származó sztori relatíve lassan indult. Ugyan évekig kaptunk belőle trailereket, a megjelenéskor csak a Critical Role rajongók és a The Wolf Among Us szerelmesei figyeltek oda rá igazán. Az elmúlt 1-2 hétben azonban VTuberek és streamerek tömegei kapták fel a játékot és töltötték fel végigjátszásaikat csatornáikra.
A tartalomgyártók számára ez a tökéletes alapanyag: tulajdonképpen tolhatják rá a reakcióvideókat, miközben valójában egy videójátékot pörgetnek. Mindenki jól jár, pláne az AdHoc Studios, akik minden nap új tömegeket köszönthetnek a rajongótáborukban. A buli most megállás nélkül pörög, csak szegény Beef szomorkodik új epizódok hiányában.
We're also sad there are no new episodes this week, but thank you to the 2 million players that have joined us so far. Wouldn't be here without you.
— AdHoc Studio - Dispatch OUT NOW! (@theAdHocStudio) November 19, 2025
Art by Derek Stratton. pic.twitter.com/1Bu2MIMmh9
Reméljük, hogy lesz még alkalmunk megsimogatni az apró cukiságot vagy egy rendezői újrakiadás vagy egy folytatás részeként.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.