Sydney Sweeney egy interjúban reagált arra a botrányra, amit az American Eagle "Sydney Sweeney Has Great Jeans" kampánya kavart korábban. A GQ magazin címlapinterjújában az Euphoria színésznője elmondta, hogy a felháborodás idején eszébe sem jutott hivatalos közleményt kiadni, mert szerinte nem az ő dolga megmondani az embereknek, mit gondoljanak.
"Tudom, ki vagyok. Tudom, mik az értékeim. Tudom, hogy kedves ember vagyok"
- mondta az interjúban, majd hozzátette, hogy ez valójában számára csak egy farmer reklám volt.
"Egy farmerreklámot csináltam. A reakció meglepett, de imádom a farmereket. Minden nap farmert és pólót viselek. Tudtam, hogy a reklám miről szól - jó farmerekről -, és nem befolyásolt sem pozitívan, sem negatívan."
A vita viszont odáig fajult, hogy Donald Trump és JD Vance alelnök is reagált rá, a republikánus politikusok pedig a "cancel culture" túlkapásaként hivatkoztak az esetre.
Sweeney szerint szürreális élmény volt, hogy az amerikai elnök és alelnök az ő farmerhirdetéséről beszélt.
"Egyszerűen csak elraktam a telefonomat. (...) Az Euphoriát forgattam napi 16 órában, és nem is figyeltem az online vitát."
A színésznő ugyanakkor megjegyezte, hogy az American Eagle részvényei 38 százalékkal emelkedtek a botrány közepette. Sweeney jelenleg egyébként a Christy című életrajzi filmjét népszerűsíti, amelyben Christy Martin szerepét játssza.