Nem kap második esélyt az Olympo, amely mindössze egy szezon után búcsúzik a Netflix kínálatából. A döntés hat hónappal azután született meg, hogy az első évad mind a nyolc epizódja június 20-án felkerült a streamingplatformra, és bár a hivatalos indoklás elmaradt, a háttérben irreális nézettségi elvárások állhatnak. Az Olympo a Pirineos nevű elit sportközpontban edző fiatal sportolók életét és konfliktusait követte, amire a közönség rezonált jobban. Ezt mutatja, hogy a Rotten Tomatoes oldalán a nézők 75 százalékos értékeléssel jutalmazták a sorozatot, miközben a kritikusok jóval hűvösebben fogadták, csupán 43 százalékuk vélekedett róla kedvezően.
A történet középpontjában Amaia Olaberria (Clara Galle) állt, aki a szinkronúszócsapat kapitányaként kíméletlen elvárásokat támasztott önmagával szemben. Amaia világa akkor billent ki az egyensúlyából, amikor barátnője és csapattársa, Núria Bórges (María Romannilos) legyőzte őt egy versenyen, miközben egy új szereplő, Zoe Moral (Nira Oshaia) is feltűnt, akinek a titka komoly következményekkel járt az egész közösségre nézve.
A további szerepekben többek között Nuno Gallegót, Andy Duatót, Najwa Khliwát és Juan Peralest felvonultató sorozatot nemcsak a váratlan fordulatok miatt dicsérték a nézők, hanem az LMBTQ+ szereplők és történetszálak hiteles megjelenítéséért is. Különösen nagy figyelmet kapott Roque Perez karaktere, a nyíltan meleg rögbijátékos, akit Agustin Della Corte formált meg.
Az Olympo kifejezetten erősen indult, az első héten világszinten a legnézettebb nem angol nyelvű sorozattá vált, 3,2 millió megtekintéssel és 20,5 millió órányi lejátszással. A második héten már visszacsúszott a második helyre, részben a Squid Game harmadik évadának elsöprő sikere miatt, de így is összesen öt héten át szerepelt a globális Top 10-ben. Mindez azonban nem bizonyult elegendőnek a folytatáshoz, így csatlakozott a Netflix 2025-ben elkaszált sorozatainak egyre hosszabb listájához, amelyen olyan címek is szerepelnek, mint a Megzsarolva (The Recruit), a FUBAR, A rezidencia (The Residence), a Pulzus (Pulse) vagy a Havenport (The Waterfront). A döntés ismét rámutat arra, hogy a közönségsiker önmagában nem mindig garancia a túlélésre a streaming korszakában.
