Bármennyire is idegesíti az előfizetőket, a piacvezető streamingszolgáltató 2025-ben sem tett le arról, hogy hezitálás nélkül elkaszálja újonc sorozatait, ha azok az első hetekben nem hozzák az elvárt nézőszámot. Amelyik produkció nem találja meg elég hamar a maga kellően népes közönségét, annak később már nincs lehetősége javítani, mint azt most két, nemrég debütált sorozat példája is mutatja.
Ezek egyike a Pulzus (Pulse), egy miami kórházban játszódó, fülledt és viharos orvosi dráma, amely az áprilisi premierje után még egész korrekt számokat hozott - 6,5 millió megtekintéssel kezdett, majd egy hétre rá felment 8,5 millióra -, de a lendülete gyorsan elfogyott. A történet, amely egy botrányba fulladó főnök-beosztott románc és egy lezárt sürgősségi osztály köré épült, nem tudta megragadni a nézőket, ráadásul a kritikusok sem emelték a vállukra (a Rotten Tomatoes gyűjtése szerint mindössze 48%-uk vélekedett róla kedvezően).
Az sem segített, hogy a Pulzus pont az HBO Max-os Vészhelyzet Pittsburghben (The Pitt) fináléjával így rögvest látni lehetett a kontrasztot közöttük. Hiába kapta meg a főszerepeket Willa Fitzgerald és Colin Woodell, hiába sorakozott fel melléjük Justina Machado és Néstor Carbonell, az ambiciózus dráma végül elvérzett.
A másik áldozat A rezidencia (The Residence), amely ugyan jobb kritikákat kapott - 85%-os tetszési indexszel a Rotten Tomatoes-on -, és márciusban a Netflix angol nyelvű Top 10-es listájának a második helyén nyitott 6,4 millió nézővel, a negyedik hét után mégis kifulladt. Pedig a Shondaland égisze alatt készült sorozat mindent bevetett: rejtélyes gyilkosságot a Fehér Házban, számos gyanúsítottat, egy bogaras nyomozót és lenyűgöző stábot (Uzo Aduba, Giancarlo Esposito, Ken Marino, Susan Kelechi Watson) ez sem volt elég.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!