Bármennyire is idegesíti az előfizetőket, a piacvezető streamingszolgáltató 2025-ben sem tett le arról, hogy hezitálás nélkül elkaszálja újonc sorozatait, ha azok az első hetekben nem hozzák az elvárt nézőszámot. Amelyik produkció nem találja meg elég hamar a maga kellően népes közönségét, annak később már nincs lehetősége javítani, mint azt most két, nemrég debütált sorozat példája is mutatja.
Ezek egyike a Pulzus (Pulse), egy miami kórházban játszódó, fülledt és viharos orvosi dráma, amely az áprilisi premierje után még egész korrekt számokat hozott - 6,5 millió megtekintéssel kezdett, majd egy hétre rá felment 8,5 millióra -, de a lendülete gyorsan elfogyott. A történet, amely egy botrányba fulladó főnök-beosztott románc és egy lezárt sürgősségi osztály köré épült, nem tudta megragadni a nézőket, ráadásul a kritikusok sem emelték a vállukra (a Rotten Tomatoes gyűjtése szerint mindössze 48%-uk vélekedett róla kedvezően).
Az sem segített, hogy a Pulzus pont az HBO Max-os Vészhelyzet Pittsburghben (The Pitt) fináléjával így rögvest látni lehetett a kontrasztot közöttük. Hiába kapta meg a főszerepeket Willa Fitzgerald és Colin Woodell, hiába sorakozott fel melléjük Justina Machado és Néstor Carbonell, az ambiciózus dráma végül elvérzett.
A másik áldozat A rezidencia (The Residence), amely ugyan jobb kritikákat kapott - 85%-os tetszési indexszel a Rotten Tomatoes-on -, és márciusban a Netflix angol nyelvű Top 10-es listájának a második helyén nyitott 6,4 millió nézővel, a negyedik hét után mégis kifulladt. Pedig a Shondaland égisze alatt készült sorozat mindent bevetett: rejtélyes gyilkosságot a Fehér Házban, számos gyanúsítottat, egy bogaras nyomozót és lenyűgöző stábot (Uzo Aduba, Giancarlo Esposito, Ken Marino, Susan Kelechi Watson) ez sem volt elég.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!

