Hirdetés

James Gunn megfejtette, miért kezdjük már unni a szuperhősfilmeket

|

A DC Studios társvezetője mesélt róla, hogyan befolyásolta őt a DCU jövőjének megtervezésben az, hogy a nézők kezdenek kiábrándulni a zsánerből.

Hirdetés

A Marvel Studios több fázison keresztül csábította be sikeresen a nézőket és olyan emlékezetes pillanatokat teremtett, mint a Bosszúállók első összeállása vagy éppen a Thanos elleni csata. Mostanra azonban már rájött a cég, hogy muszáj újragondolnia a stratégiáját, ugyanis fogadtatás és bevétel tekintetében sem hozzák az újdonságai azokat a számokat, amiket elvárnának tőlük - éppen ezért szellősebbé tette a naptárját, ami a filmek mellett a sorozatokat is érintette.

A DC még mostohább helyzetben van, hiszen ott nem volt egységes univerzum, és szinte nincs olyan projekt, ami problémamentes lenne, szóval ráfért az újratervezés: ezt az új vezetés (James Gunn és Peter Safran) hozhatja el, és már be is jelentették, hogy mikkel készülnek a következő évekre.  

Hirdetés

Ha valaki, hát James Gunn jól tudja, hogy mi a helyzet a ezzel a műfajjal, elvégre egyszerre A galaxis őrzői trilógia rendezője és a DC Studios társvezetője is. Gunn most a Rolling Stone-nak nyilatkozva beszélt arról, hogy mit gondol a zsáner "elfáradásáról" és ez hogyan befolyásolja a terveit: 

"Szerintem létezik olyan, hogy belefáradunk, de úgy vélem, hogy ennek semmi köze a szuperhősökhöz. Inkább arról van szó, hogy milyen történeteket mesélsz el, és hogy a szemedet rajta tartod-e a labdán, ami a karakter. Imádjuk Supermant, Batmant és Vasembert is, mert ők fantasztikus karakterek, akiket a szívünkben hordozunk. De ha csak egy rakás ostobaságot látunk, az nagyon hamar unalmassá válik. A legtöbb látványfilm lefáraszt, mert nincs egy érzelmileg megalapozott történetük. Ennek semmi köze ahhoz, hogy szuperhősfilmek-e vagy sem. Ha nincs a történetnek biztos alapja, csak nézed, ahogy püfölik egymást, akkor nem számít, mennyire jók ezek a pillanatok, a dizájn és a VFX, egyszerűen fárasztó az egész, és szerintem ez nagyon is létező [probléma]."

A cél tehát egyértelmű: Gunn olyan filmekkel és sorozatokkal szeretné megtölteni a DCU-t a jövőben, amelyek a karaktereiket és a személyes történeteiket helyezik előtérbe ahelyett, hogy csak eszközként  használnák őket egy-egy ütősebb akciójelenet megteremtéséhez. Gunn hamarosan be is bizonyíthatja, hogy mennyire gondolja ezt komolyan, hiszen A galaxis őrzői 3 május 4-én kerül a mozikba, a DCU-t nyitó Superman: Legacy-t pedig ő írja és rendezi, a premier 2025-ben várható. 

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)