A The Last of Us Part II eredetileg sokkal sötétebb befejezést kapott volna
Nagyjából a The Last of Us Part II fejlesztésének felénél döntöttek úgy Neil Druckmannék, hogy nem lehet ennyire komor a lezárás.
A kultikus The Last of Us második részében öt évvel járunk a Naughty Dog túlélő kalandjának eseményei után, amikor a fertőzöttek még mindig hatalmas veszélyt jelentenek a túlélők számára, de más élők sokszor még nagyobb problémát okoznak: ezt Ellie a saját bőrén tapasztalja meg, amikor átvesszük felette az irányítást egy vadonatúj, a korábbinál is izgalmasabb, érzelmesebb és fantasztikusabb történet során. A PlayStation 4-exkluzív The Last of Us Part II megörökölte az előd fedezékalapú harcrendszerét, azonban a fejlesztőcsapat szakértelmének köszönhetően egy még látványosabb és összetettebb folytatás készült.
Elolvasom a tesztetNagyjából a The Last of Us Part II fejlesztésének felénél döntöttek úgy Neil Druckmannék, hogy nem lehet ennyire komor a lezárás.
Mazur, HP, Csirke és vendégként Kiss Imi gyűlik össze egy alapos és nehéz beszélgetésre a The Last of Us Part II elemzése és az elképesztő botránycunami kapcsán.
A fejlesztés elején az volt a terv, hogy két nagy területet járhatunk majd be keresztül kasul, végül azonban a sztori ezt nem tette lehetővé.
A Naughty Dog a Twitteren üzent a gyűlölködés tekintetében egyértelműen mértéket tévesztett embereknek, de nem csak nekik.
Valami nagyon durván nincs rendben azoknak a játékosoknak a fejében, akik így próbálják meg feldolgozni azt, hogy esetleg nem tetszik nekik egy videojáték valamelyik fordulata.
A Left Behind fantasztikusan bővítette az első játék történetét, így a rajongók reménykedtek, viszont a fejlesztők inkább egy multiplayerben gondolkoznak.
A Naughty Dog fejese fel volt készülve arra, hogy nem mindenkinek tetszik majd a The Last of Us folytatás, egyedül a stábtagokat ért támadások láttán érez tehetetlenséget.
A Naughty Dog vezetője szerint az PS5-ös SSD olyan drasztikus előrelépést jelent, ami hatalmas szabadságot biztosít majd a csapatoknak.
A Naughty Dognál dolgozó fejlesztők egy kifejezetten részletes gitár-mechanikát készítettek a The Last of Us Part II játékon belül, persze, hogy Ellie most gyakorlatilag utcazenész lett. Igen, Metallicát is tud.
Ellie-ből igazi Bloodborne-féle Hunter válik egy valóban kiválóan sikerült rajongói rajzon.
A The Last of Us világában előbb tört ki a járvány, mint hogy megjelent volna a Pearl Jam Future Days című dala, de a készítők számítottak arra, hogy ez fel fog tűnni valakinek.
A Naughty Dog elnöke nemrég nyíltan beszélt arról, hogyan élték meg a stúdiónál a The Last of Us Part II kapcsán botrányt kavaró eseményeket.
Egy másik túlélő feláldozásával pofonegyszerűen kiiktathatjuk a komoly veszélyt jelentő fertőzötteket.
Egyik PS4-exkluzív játék sem vett még ilyen lendületes rajtot, mint a The Last of Us Part II.
A játék rendezője válaszolt a sokakat foglalkoztató kérdésre.
Minden kreatív folyamat során morzsolódnak le ötletek, a The Last of Us Part II esetében sem volt ez másként. Minderről Neil Druckmann és Halley Gross beszéltek nemrég egy interjúban.
Ma délután Kaci folytatja a The Last of Us Part II-t, ne maradjatok le az élő adásról!
Ha elég jó a hallásod, nem szükséges megkeresni a széfkódokat a The Last of Us Part II-ban.
Eladási rekordot döntött a The Last of Us Part II, kiütötte a nyeregből házon belül készült riválisát.
Ezzel a The Last of Us Part II gitárral lenne a legstílusosabb előadni az előzetes alatt hallható True Faithet.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)