Hirdetés

Változik az Elden Ring: Nightreign nehézsége a játékosok visszajelzései alapján

|

Kellett egy kicsi finomhangolás a megfelelő játékélmény eléréséhez.

Hirdetés

A FromSoftware finomhangolja az Elden Ring: Nightreign nehézségi szintjét, miután a korábbi hálózati teszt során beérkezett játékos-visszajelzések alapján úgy látták, van mit javítani az élményen. Bár a stúdió híres arról, hogy könyörtelen, mégis igazságos kihívások elé állítja a játékosait (elég csak a Dark Souls, Bloodborne vagy Sekiro címekre gondolni), ez nem jelenti azt, hogy nem hallgatna a közösség hangjára.

Junya Ishizaki, a játék rendezője a PlayStation Blognak adott interjúban megerősítette: a Nightreign hálózati tesztje rengeteg hasznos visszajelzést hozott, különösen a nehézség kapcsán.

"Olyan egyensúlyt kerestünk, amely kihívást jelent, ahogy a játékos halad előre, de mégis kezelhető marad"

- mondta. Ennek részeként frissítik például Gladius, az egyik Nightlord viselkedését is, ami változatosabb harcokat ígér a végleges játékban.

Hirdetés

A változások azonban nem állnak meg a nehézség skálázásánál. A visszajelzések szerint többen nehezen értelmezték a térképen megjelenő elemeket, valamint a karakterek képességeit és mozgáskészletét sem tudták teljesen kihasználni. Ennek orvoslására a fejlesztők egyszerűsítettek az információk közlésén, így a végleges változatban világosabban lesz követhető, hogy merre érdemes továbbhaladni, és hogyan lehet teljes mértékben kihasználni a karakter adottságait.

Az interjúban Ishizaki azt is hangsúlyozta, hogy a Nightreign egyik fő célja a taktikai alkalmazkodás előtérbe helyezése.

"Egy taktika nem fog mindig működni a főellenségek ellen. Lehet, hogy eleinte hatékony vagy, de a boss fokozatosan változik, így újra kell gondolnod a stratégiád."

Emellett a végleges játékban már előre felismerhetők lesznek a főellenségek gyengeségei, ha például egy boss érzékeny a méregre, a játékos aktívan kereshet majd olyan tárgyakat, amelyekkel ezt kihasználhatja.

A Nightreign megjelenése már csak hetek kérdése, így ezek a finomítások az utolsó simításokat jelentik a játék egyensúlyán. A FromSoftware célja világos: továbbra is mély, összetett kihívást nyújtani, de úgy, hogy a játékosok könnyebben értelmezhessék és kiaknázva a rendszer sajátosságait, fejlődhessenek - pont úgy, ahogy az a stúdió legjobb alkotásaiban megszokott.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)