Most hétvégén indult el a Skull and Bones második zárt bétája, és mivel ehhez már Twitch Droppokon keresztül is lehet hozzáférést szerezni, így rengeteg új szempár vizslatja és kritizálja a játékot. Az új érdeklődők viszont régi problémákba botlanak: ahogy elkezdik útjukat a tengereken úgy menük, érthetetlen játékrendszerek és felesleges sétálgatás várja őket. Ez legalábbis az első benyomása a játékról a /r/gaming kalózainak. A közösség nem elégedett.
Bár a Ubisoft 6 órára korlátozta a béta játékidőt, a többségnek ez nem okoz problémát. A Reddit posztok szerint sokan az első órát sem bírják végigülni, mondván, hogy túl unalmas az egész élmény.
Veterán tesztelők elmondása szerint a problémák, amiket most felhoznak az újoncok, már régóta ismert bajok. A két évvel ezelőtti teszt során is többen jelezték a Ubisoftnak, hogy a kezdőélmény siralmas, de látszólag hozzá sem nyúltak a játék ezen részéhez, ez pedig erős magabiztosságnak tekinthető abban a helyzetben, amibe a kiadó kormányozta ezt a projektet az évek során. Vagy már ennyire biztosak a bukásban, és elengedték a gyeplőt?
I quit Skull and Bones after an hour due to sheer boredom
byu/achilleasa ingaming
Ha a Ubisoft a februári megjelenéstől a fejlesztési költségeinek visszanyerését reméli, ennél többre lesz szükség. Akárhogy is, most már szinte biztos, hogy a Skull & Bones 2024. február 16-án piacra fog kerülni. Aztán majd mindenki úgy unhatja, ahogy akarja.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!