A 2006-ban megjelent Bully nem igazán emlékeztet arra a Rockstarra, amit ma ismerünk, mégis az egyik legkülönlegesebb játék a stúdió történetében, és sok rajongó a mai napig reménykedik egy folytatásban. A Bully 2 azonban már 2009-ben elbukott, és látva, mennyi időbe telt a Grand Theft Auto 6 elkészítése, kicsi az esélye, hogy a Rockstar bármikor is erőforrást szánjon egy új részre.
Most viszont végre érkezett egy magyarázat is a stúdió társalapítójától. Dan Houser az LA Comic Conon elmondta, hogy a projekt "időhiány" miatt került a kukába:
"Egyszerűen nem volt elég kapacitás. Ha van egy kicsi kreatív vezetői csapatod és egy szűk senior vezetés, nem tudsz minden projektet megvalósítani, amit szeretnél."
2021-ben egykori Rockstar New England-fejlesztők mesélték el, hogy a Bully 2 nagyjából egy-másfél évig volt fejlesztés alatt, mielőtt a vezetés végleg leállította. Akkoriban a stúdió egyszerre dolgozott a Max Payne 3-on és a Red Dead Redemptionön és akkor már zajlott egy csomó más projekt előkészítése is, úgyhogy a Bully 2 csapatát szépen lassan áthelyezték ezekhez a projektekhez.
A folytatás egyik újítása az lett volna, hogy a játék világában minden épületbe be lehetett volna menni, illetve volt egy pár olyan technikai fejlesztés későbbi játékokban landolt, például az, hogy az NPC-k emlékeznek a játékos tetteire végül a Red Dead Redemption 2-ben köszönt vissza.
Houser jelenleg az Absurd Ventures nevű céget csinálja, ami nagyon különleges, nemcsak videójátékos projektekkel foglalkozik, például most novemberben érkezik az American Caper című grafikus novellájuk.