Hirdetés

Így mentené meg a Remedy az FBC: Firebreaket

|

Jelentős változásokat eszközölnek a fejlesztők a Control multiplayer spin-offján, továbbá új tartalmak is jönnek.

Hirdetés

Szűk egy hónap telt el az FBC: Firebreak megjelenése óta, és bár már négy kisebb javítással igyekeztek orvosolni a legégetőbb problémákat a fejlesztők, az igazi változások csak most következnek. A Remedy bejelentette, hogy szeptember végére várható az első nagy frissítés, amely nemcsak új tartalmakat hoz, de a játékmenetet is jelentősen átszabja. Addig viszont csendesebb időszak várható, mivel az erőforrásokat teljesen erre az update-re összpontosítják.

A csapat egyértelműen hallgat a visszajelzésekre - és ezekből bőven kijutott a srácoknak, hiszen a játékosok és a kritikusok egyaránt színes képet rajzoltak arról, mi működik és mi nem. Az egyik legsürgetőbb feladat az első óra élményének újragondolása, mivel sokan már ekkor kilépnek a játékból. A cél most egy sokkal világosabb, gördülékenyebb kezdés, ami megérteti a játékosokkal, kik ők, hol vannak, és mit keresnek a világ talán legfurcsább hivatalában. Jön egy teljesen új, játszható tutorial, valamint kontextusérzékeny tipp-rendszer is.

Hirdetés

A harcrendszert szintén újragondolják, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy a pusztán statisztikai alapú fejlesztések helyett mod-rendszer kerül az FBC: Firebreakbe, ami a játékos kezébe adja az irányítást a fegyverfejlesztés tekintetében. Az eddig túl gyengének érzett alapfegyvereket erősebbre cserélik, és három új nehézfegyver is érkezik, változatosabbá téve az arzenált. A cél azonban továbbra sem az, hogy 100 fegyverrel zsonglőrködjünk, hanem az, hogy kevesebb, de karakteresebb eszköz álljon rendelkezésre.

A játékmódokat illetően is radikális átalakulás várható. A Crisis Board névre keresztelt új rendszer kisöpri a régi engedély- és korrupciószinteket, és előre megtervezett, izgalmasabb missziókat kínál majd, melyek időtartama és dinamikája továbbra is változatos lehet. A fejlesztők szerint ez nem egyszerűen újracsomagolt tartalom, hanem a játék struktúrájának teljes újragondolása, ami az élményt is frissíti.

A változatosság jegyében a Remedy nemcsak több feladatot, de változatosabb élményt is ígér. A zónákon való áthaladás során a célkitűzések és az objektumok elhelyezése (mint például zuhanyzók, lőszerállomások vagy felfüggesztő vonalak) is véletlenszerűvé válik, így még az ismert térképeken is új élmények várhatók.

És igen, jön új Job is. Egy vadonatúj pálya, három zóna, két új ellenfél, egy új státuszhatás, és valami titokzatos "sushi train", ami egyelőre belsős poénként marad meg, de nyilván nem sokáig. A nagy kérdés persze, hogy mindez mire lesz elég, mert az egy dolog, hogy a Game Passnek és a PlayStation Plusnak hála a három támogatott platform (PC, PS5, XSX) összesített játékosszáma elérte az egymillió főt, de közülünk alig pár ezren lézengenek csak a Steamen, vagyis nagyon kevesen vásárolták meg ténylegesen a játékot.

Mindenesetre a Remedy hangsúlyozta, hogy ez még még csak az első lépés, a következő nagy frissítést a téli hónapokra tervezik, de annak részletei még változhatnak a közösségi visszajelzések és az őszi update fogadtatása alapján.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)