Elképesztő ütemben izmosodik a lengyel videójáték-ipar, amelynek koronagyémántja változatlanul a CD Projekt RED, de azért a Techland (Call of Jurarez, Dead Island, Dying Light), a People Can Fly (Painkiller, Gears of War) és az 11 bit studios (This War of Mine, Frostpunk) is letett már néhány világsikert az asztalra. Közéjük, az elitklubba igyekszik a pszichológiai horror vonalát a túlélőhorror kedvéért elhagyó Bloober Team is, amely a remekül sikerült Silent Hill 2 remake után egy vadonatúj IP-val jelentkezett idén.
A Cronos: The New Dawn narratívájában és hangulatában kiemelkedő, ugyanakkor a játékmenete kifejezetten keménynek bizonyult, nehéz helyzetbe hozva azokat a játékosokat, akik kikapcsolódásként tekintenek videójátékok médiumára, és nem a kihívásokat keresik. A fejlesztők egy friss videóban jelentették be a Temporal Diver Mode érkezését, amely a jelenleg választhatóknál könnyebb nehézségi fokozatként szolgál majd.
A kissé önironikus bejelentés során a Bloober Team főhadiszállását elárasztják a rajongói hívások, amelyek mind ugyanazt kérik: legyen hozzáférhető a játék a kevésbé hardcore közönség számára is. A fejlesztők végül közvetlenül a játékosokhoz fordulva elismerik, hogy bár a Cronos: The New Dawnt szándékosan tervezték nehézre, megértik azokat is, akik saját tempójukban szeretnék átélni a történetet.
A Temporal Diver Mode pontos részleteit egyelőre nem árulták el, de a cél egyértelmű: csökkenteni a játékosra nehezedő nyomást, miközben a világépítés, a sztori és a hangulat érintetlen marad. A Bloober Team tervei szerint az új nehézségi mód 2026 elején érkezik, és minden eddiginél szélesebb közönség számára teszi befogadhatóvá a Cronos sötét, időcsavaros világát, ami bizonyára jótékony hatással lesz az eladásokra is.
