Hirdetés

Call of Duty: WWII – The War Machine teszt - beindul a háborús gépezet

|

Tetszik, vagy sem, az utóbbi évek egyik legjobb Call of Duty játéka tovább bővül.

Hirdetés

Lehetne azon vitatkozni, hogy mennyire etikus 15 dollárt kérni négy multiplayer pályáért és a zombikaland folytatásáért, de ez pusztán szócséplés lenne. Végső soron a játékosoké az utolsó szó, ők pedig 2012, vagyis a Call of Duty: Black Ops II óta bizalmat szavaztak az 50 dolláros (kb. 13 ezer forintos) térképcsomagoknak.

Hirdetés

Egyiptomi kaland

A második DLC-pakk nem fog túl nagy meglepetést okozni; vannak benne kifejezetten jó részek, tisztességgel összerakták, de nem szabad tőle csodát várni. A hagyományos multiplayer pályák mellé három térkép került, így összesen 16 közül választhatunk (17 abban az esetben, ha megvettük a Season Passt). Tavaly novemberben az új CoD egyik legnagyobb hibája az volt, hogy bántóan kevés, mindössze kilenc map rotálódott. Úgy gondolom, hogy ezt a hibát orvosolták, most már elegendő térkép közül sorsolhat a gép, egyre kisebb az esélye, hogy megunjuk valamelyiket.

Az új csomagból egyértelműen a csodaszép egyiptom emelkedik ki, talán az egyik leglátványosabb pálya az egész játékban. Kifejezetten jó harcolni rajta, a szűk járatokat jól be lehet védeni, de a számos oldalsó járat lehetővé teszi, hogy az ellenség hátába tudjunk kerülni. A V2-es map tulajdonképpen egy nagy hatótávolságú rakétakilövő, amit mindkét fél igyekszik elfoglalni. A harmadik helyszín a híres-hírhedt Dunkerque (Dunkirk néven), ahol a németek majdnem a tengerbe szorították a brit expedíciós hadsereget. Korrekt és okos pályatervezés jellemzi mindhárom térképet, az idő és a játékosok majd eldöntik, melyikből válik klasszikus; én az egyiptomira fogadnék.

Szicíliai rajtaütés

Új küldetést kapott az egyik legnépszerűbb játékmód, a War (most már itt is öt különböző misszió váltakozik) is, az Operation Husky hadművelet keretében Szicíliában kell helytállnunk mindkét oldalon. A missziót három részre osztották: az elsőben három fontos információt kell megvédenünk, illetve megszereznünk. A következő fázisban a megszerzett információkat kell rádión továbbítanunk az illetékeseknek, illetve a másik oldalon ezt kell megakadályoznunk. A küldetés harmadik harmadában egy izgalmas légi harcban kell legyőznünk az ellenfelet. Nagy kár, hogy ezt az utolsó részt eléggé elszabták: túlságosan szűkre vették a játékteret, menet közben folyton kirepülünk a játékzónából, és mire visszafordulunk, a légvédelmi ütegek zárótüze már szitává is lyuggatta a gépünket. Jó lenne, ha egy patchben javítanák ezt a részt, kár lenne egy ilyen jól felépített missziót tönkretenni egy frusztráló légi csatával.

A zombik már Berlinben vannak

Elérkeztünk a The War Machine utolsó felvonásához, a zombikalandhoz. Az előző rész végén reménykedtem benne, hogy utunk következő állomása Egyiptom lesz, ahol múmiákkal és életre kelt csontvázakkal fogunk megküzdeni, de sajnos be kell érnünk a porig bombázott Berlin alagútrendszereivel és utcáival. Új közelharci fegyverek, egy új zombitípus, egy új szuperfegyver és számtalan tennivaló vár ránk ebben a fejezetben, garantáltan nem fogunk unatkozni most sem.

Összességében elmondható, hogy korrekt DLC-csomag a The War Machine. Annak, aki szereti a második világháborús Call of Dutyt, és szeretné a teljes élményt átélni, mindenképpen érdemes beszereznie.

Call of Duty: WWII – The War Machine
Változatlanul változatos
Ami tetszett
  • egyiptomi pálya
  • zombikaland folytatása
  • War játékmód
Ami nem tetszett
  • apró repülhető tér
  • két középszerű MP-pálya
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)