Hirdetés

A Battlefield 6 fejlesztői már szeretnék orvosolni a pálya-problémát, de így is felidegesítették a játékosokat

|

A játék legnépszerűbb csatatere jelenleg a közösségi média, ahol rajongók és fejlesztők veszekednek egymással.

Hirdetés

A Battlefield 6 vegyesebb fogadtatásban részesült, mint elsőre gondoltuk volna. A megjelenéskor még mindenki boldog volt, de amint elindult az első szezon, úgy érkeztek a panaszok is. Ezek először a színes-szagos skinekre korlátozódtak, de a játékélmény miatt aggódó katonáknak több problémájuk volt a pályadizájnnal, mint a szerelésekkel. Sokan nehezményezték, hogy a csataterek túl kicsik ahhoz a "battlefieldes érzethez", amit a korábbi részek nyújtottak.

Egy hosszú fejlesztői posztban a Battlefield Studios jelezte, hogy látták a kritikát, és a pályákkal kapcsolatos változtatásokat jelenleg is fontolgatják. Ugyan ez alapvetően kicsit semmilyen reakció egy hetek óta tartó posztáradatra, de a gyakorlatban a fejlesztők már el is kezdték enyhíteni a helyzetet.

Hirdetés

A Battlefield Bulletin jelentése szerint az alkotók már le is korlátozták a Breakthrough mód egyes pályáit 64-ről 48 fősre. Ez a változtatás jelenleg az Empire State, Manhattan Bridge, Liberation Peak, New Sobek City, Blackwell Fields és a Siege Of Cairo bevetéseket érinti. Ezt alapvetően sokan ünnepelve fogadták (a kevesebb játékos több mozgásteret ad mindenkinek), de közben a fejlesztői jegyzék ismét felpaprikázta a kedélyeket.

"A Battlefield akkor a legjobb, ha a pályák teret adnak a különböző játékstílusoknak, miközben fenntartják a folyamatos akciót."

A "folyamatos akció" volt az a pont, ahol rengetegen felkapták a szemöldöküket.

"Mióta szól arról a Battlefield, hogy minden sarkon folyamatos akció legyen?"

A legtöbbet felszavazott komment alatt rengetegen osztották ezt a véleményt. Én magam ugyan nem vagyok nagy rajongója a katonai lövöldéknek, de a Battlefield még számomra is a lassabb, metodikusabb harcélményt jelentette. A folyamatos pörgés a Call of Duty sajátja, így nem nehéz látni, hogy miért is dühödött be ismét a közösség.

A fejlesztőknek láthatóan van egy elképzelésük arról, hogy hogyan is kellene lezajlania egy Battlefield meccsnek, és ez nem minden ponton egyezik meg azzal, amit a közösség szeretne. Ez a huzavona még el fog tartani egy darabig, amíg aztán egyszer csak az egyik oldal feladja majd a harcot.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)