Hirdetés

A The Blood of Dawnwalker új játékmenete máris reagál a játékosokra, és végre megérkezett egy fontos fejlesztés is

|

A The Blood of Dawnwalker új demója megmutatja, mennyire eltér a nappali emberi és az éjjeli vámpír játékmenet.

Hirdetés

A Rebel Wolves ismét gameplay-bemutatóval jelentkezett, és már ebből is látszik, hogy a The Blood of Dawnwalker komolyan veszi a játékosok visszajelzéseit. A stúdió - amelyet többek között volt CD Projekt Red-fejlesztők alkotnak, akik dolgoztak a The Witcher és a Cyberpunk 2077 világain is - most egy olyan demonstrációt hozott, amely egyszerre mutat be új funkciókat és finomhangolásokat, valamint továbbviszi a júniusban már felvillantott A szerzetes és a szent című küldetést.

A videót Ariana Siarkiewicz narrálja, aki végigvezet a történeten: a főhős, Coen egy legendás kard nyomában jár, és az események eltérően alakulnak attól függően, hogy nappal emberként, vagy éjjel vámpírként közelíti meg a helyszínt. Emberi formában Coen egy elhagyott elmegyógyintézetbe jut be, ahol egy lakó lefizetése után rejtekajtóra bukkan. Itt találkozik egy Murohnnal, egy félresikerült vámpír-átalakulás torz szülöttjével, amely képes az árnyak közt mozogni, de instabil és kiszámíthatatlan. A lény legyőzése után Coen a Compel Soul varázslattal - amelyet csak emberi alakban lehet használni - kiszedi az igazságot a holtakból.

Hirdetés

Aztán a videó visszateker, és láthatjuk ugyanezt a szakaszt éjszaka, vámpírként. Coen lopakodva kerül be a katedrálisba, megpróbálja elkerülni Xanthét, a hatalmas vámpírt, majd az árnyak közül figyeli a freskókat, végül pedig Shadowsteppel jut be egy erkélyen át a könyvtárba. A két játékmód közötti kontraszt nemcsak hangulatában erős, hanem játékmenetében is.

A legfontosabb újdonság azonban a harcrendszerhez köthető. A Rebel Wolves meghallotta a kritikákat, és megváltoztatta az aktív képességek kezelését: a menü többé nem állítja meg a játékot, minden valós időben zajlik. Ez közelebb áll a The Witcher 3 dinamikájához, gyors döntéseket követel, és sokkal feszesebbé teszi az összecsapásokat. Ehhez társul egy másik nagy újítás: a kamera immár távolabbról is használható, külön beállítással a harcra és a felfedezésre. A korábbi, közelibb perspektíva ugyan hangulatos volt, de a játékosok többsége a tágabb rálátást kérte, és a stúdió teljesítette a kívánságot.

A The Blood of Dawnwalker 2026-ban jelenik meg, és minden új részlet csak erősíti a benyomást, hogy a Rebel Wolves egy sötét, gazdagon rétegzett világot épít, ahol minden döntés más irányba viszi a történetet. A stúdió láthatóan figyel, finomít, és mindent azért tesz, hogy ez az RPG valóban maradandó legyen.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)