A Compulsion Games elnöke, Guillaume Provost a Game Rant íróival beszélgetett a South of Midnighttal kapcsolatban. Szóba kerültek a különböző címek, melyek érintették Dél-Amerika kultúráját, és hogy milyen elvárásokkal ültek neki annak idején a játék összeállításának. Sztorizgatás közben aztán rátértek az eredményekre is, és bár pontos számokat Provost nem kötött az orrunkra, azt elárulta, hogy a South of Midnight játékosszáma egy hónap alatt meghaladta az 1 milliót.
Ez egy nagyon szép teljesítmény, amit leginkább a Hi-Fi Rushhoz tudunk hasonlítani. A Bethesda ritmikus akciómókája öt hét alatt 2 millió játékost hozott össze. Itt persze Provost is tudta, hogy kisebb piacra lőnek a projekttel:
"Amikor valamit ilyen erőteljesen hozzákötsz egy specifikus régióhoz és kultúrához, akkor az eladások tekintetében is mások lesznek az elvárásaid."
Provost felhozta a Kentucky Route Zerot, ami szintén a Dél-amerikai régiót használta, és a Red Dead Redemptiont, ami szintén meglátogatta a helyszínt. Persze egyik említett cím sem támaszkodott olyan keményen a Dél-amerikai mitológiára, mint a South of Midnight. Az elnök szerint nekik ez is a céljuk az Xbox istállójának részeként:
"A mi célunk nem az, hogy hatalmas, Call of Duty méretű blockbustereket adjunk ki, hanem hogy olyan játékokat tegyünk le az asztalra, melyek különlegesek és vagy kiszolgálnak egy eddig elhanyagolt közönséget, vagy tovább színesítik a portfóliót."
A South of Midnighttal tulajdonképpen mindkettő sikerült nekik.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!