Hosszú csend után végre ismét jelentkezett a Skyblivion fejlesztőcsapata, méghozzá egy olyan frissítéssel, amely nemcsak a nosztalgiára épít, hanem komoly ambíciókat is felvillant. A tavasszal váratlanul megjelent Oblivion Remastered mellett most már világosabbá vált.
A legújabb fejlesztői napló első nagy durranása Sutch városának felélesztése, amely az eredeti Oblivionból az utolsó pillanatban maradt ki. A hivatalosan sosem létezett, de a játék világában nyomokat hagyó település jelentéktelen kis erőd helyett romvárosként születik újjá, banditák uralma alatt, és Dark Brotherhood-küldetés, valamint egy meg nem jelölt Imperial Legion-mellékszál is helyet kap a környéken. Ez az a fajta világépítő hozzáállás, amitől újra megjön az ember kedve Cyrodiil poros útjait róni, még akkor is, ha az Oblivion Remastered már mögöttünk van 100+ órával.
És ez csak a kezdet. A csapat a festői Anvil városát is újraformálja: mostantól patkó alakban öleli majd körül az immár hangsúlyosabbá tett kikötőt. A fegyverek sem ússzák meg a ráncfelvarrást nemcsak új modelleket kapnak, hanem egyedi támadásokat is. A pokoli síkokat sem hagyja érintetlenül a csapat: a klasszikus lávás, kénköves helyszínek mellet savas viharokkal sújtott, mocsaras vidéken is kalandozhatunk majd.
És bár konkrét megjelenési dátum még mindig nincs, a fejlesztők eltökéltek, hogy még az év vége előtt kiadják kezeik közül a teljes verziót. Addig is a következő fejlesztői napló már az Imperial City terveiről rántja le a leplet.