Hirdetés

A MindsEye katasztrófája James Bond otthonával is átértékeltette a terveit

|

Akkora pofára esés lett a MindsEye, hogy az IOI most a kiadói oldalának szükségességét latolgatja.

Hirdetés

A MindsEye már a megjelenése előtt sem tűnt a világ legizgalmasabb projektjének. Ha lehetek egy pillanatig kegyetlenül őszinte, minden marketinganyag azt éreztette velem, hogy ennek abban a kosárban van a helye, amelyikben a Mancs őrjárat videójáték adaptációja is porosodik. Valamelyik "autólopós" dobozt kereső nagymama majd rányúl egyszer, mert menő krapekok vannak a borítóján puskákkal, szóval tuti jó lesz az a kis srácnak a kék masnija mellé.

A játék atmoszférája egy fekete lyuk volt, ami benyelt és szétcsavart mindent, aminek valaha is köze volt szenvedélyhez vagy művészi értékhez. Az, hogy egy vállalhatatlan bughalmaz volt, már csak cseresznye volt a tortán, aminek az íze egyébként is egy maceszkenyérre emlékeztette a kóstolóit.

Hirdetés

A költséges fehér zaj fejlesztéséért felelős Build A Rocket Boy leígérte a csillagokat is javításokra és további tartalmakra hivatkozva, de tekintettel a leépítésekre, egyre kevesebben hisznek már a szép szavakban. Itt már csak az a kérdés maradt hátra, hogy a projekt kiadója mit szól ehhez az egészhez. A MindsEye megszületését ugyanis az IOI Partners segítette, ami a James Bond játékot fejlesztő IO Interactive kiadói részlege.

"Az első találkozásaink alkalmával a támogatásunkról biztosítottuk őket. Azt hittük, hogy remek ötletek vannak egy remek világra, amit addigra már szorgosan építgettek a háttérben, és még mindig reméljük, hogy megkapják még az esélyt annak bővebb bemutatására. Mi csak segíteni szerettünk volna a játékuk terjesztésében."

Az IGN.comnak adott interjújában az IO Interactive elnöke, Hakan Abrak igyekezett olyan diplomatikusan nyilatkozni, amennyire csak az adott helyzetben lehetett.

"Hát, az biztos, hogy kemény volt. Kemény fogadtatást kapott. Nem az lett a vége, amit szerettek volna, és nem az lett a vége, amit mi szerettünk volna. Szorgosan dolgoznak azon, hogy megfordítsák a játékosok véleményét, és rengeteg potenciált látunk bennük, miközben rengeteg tartalmon dolgoznak. Reméljük, hogy a jövőben nagyobb sikert aratnak majd."

Abrak lehet bármennyire diplomatikus, az kétségtelen, hogy a MindsEye egy hatalmas bukás volt számukra. Egy ekkora esés után felmerül a kérdés, hogy az IOI akar-e még ezek után kiadással próbálkozni.

"Nos, az IO Interactive a saját játékait a belsős csapatán keresztül fogja kiadni. Hogy az IOI Partners program folytatódni fog-e... az majd kiderül."

Akárhogy is, a céget most erősen lefoglalja a 007 First Light befejezése. Talán jobb is, ha ők most arra koncentrálnak.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)