Hirdetés

Csúszik a MindsEye Hitman küldetése, nő a játékosok dühe

|

A fejlesztők bocsánatot kérnek, a rajongók viszont egyre türelmetlenebbek.

Hirdetés

A MindsEye fejlesztői, a Build A Rocket Boy bejelentették, hogy a korábban júliusra ígért Hitman-küldetés mégsem érkezik meg időben. A "várva várt" (ilyen cím esetében szerintem indokolt a dupla cicakarom) crossover az IO Interactive klasszikus bérgyilkosával bizonytalan időre elhalasztva került, a stúdió mindössze annyit közölt, hogy a küldetést "akkor szállítják, amikor eljön az ideje". Nem előbb, nem később. Ez azonban nem nyugtatta meg az amúgy is forrongó közösséget.

A MindsEye indulása óta küszködik technikai hibákkal, de a legnagyobb probléma jelenleg nem is a bugok, hanem az, hogy nincs miért visszatérni a játékba. Bár a Build A Rocket Boy két újabb frissítést ígér augusztusra, amelyek teljesítményjavításokat és végre skippelhető átvezetőket hoznak, ez sokak szerint kevés. A Redditen és Discordon egymást érik a csalódott hozzászólások: a játékosok szerint a prémium pass és a deluxe kiadás ígéretei eddig nem teljesültek, és nincs konkrét ütemterv arra sem, hogy mikor várhatók új küldetések, karakterek vagy játékelemek. Egy felhasználó így fogalmazott:

"Mi értelme a deluxe kiadásnak, ha nem kapjuk meg, amit ígértek?"

Mások már konkrétan csalással vádolják a fejlesztőket, és felvetették, hogy a MindsEye-nak inkább újra kellett volna indulnia egy "korai hozzáféréses" verzióval, mint a Splitgate 2 esetében.

Hirdetés

A MindsEye legnagyobb problémája jelenleg nem csak a technikai oldal, hanem az irányvesztett kommunikáció. Az újabb hivatalos közleményben a stúdió gyakorlatilag nem mondott semmi újat, és nem adott konkrét válaszokat a közösség aggodalmaira. Sokan úgy érzik, a projekt félkész állapotban maradt, a játék motorikus problémái és tartalmi hiányosságai mellett pedig nincs igazi oka annak, hogy bárki újraindítsa a programot.

Pedig az elvárások hatalmasak voltak: a Build A Rocket Boyt az a Leslie Benzies alapította, aki korábban a GTA-széria egyik kulcsembere volt. A MindsEye ennek fényében egy ambiciózus projektként indult, amely nyílt világú játékként próbált több műfajt ötvözni, ám a megvalósítás gyenge, a narratíva zavaros, a harcrendszer pedig kritikán aluli lett.

Ha a fejlesztők nem állnak elő mihamarabb konkrét tartalmi tervekkel és valódi újításokkal, könnyen lehet, hogy a MindsEye a nagy ígéretek ellenére örökre eltűnik a középszerű játékok süllyesztőjében. Egyelőre úgy tűnik, a közösség bizalma vészesen fogy, és ezt már semmilyen technikai frissítés nem fogja önmagában helyrehozni.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)