A MindsEye fejlesztői, a Build A Rocket Boy bejelentették, hogy a korábban júliusra ígért Hitman-küldetés mégsem érkezik meg időben. A "várva várt" (ilyen cím esetében szerintem indokolt a dupla cicakarom) crossover az IO Interactive klasszikus bérgyilkosával bizonytalan időre elhalasztva került, a stúdió mindössze annyit közölt, hogy a küldetést "akkor szállítják, amikor eljön az ideje". Nem előbb, nem később. Ez azonban nem nyugtatta meg az amúgy is forrongó közösséget.
A MindsEye indulása óta küszködik technikai hibákkal, de a legnagyobb probléma jelenleg nem is a bugok, hanem az, hogy nincs miért visszatérni a játékba. Bár a Build A Rocket Boy két újabb frissítést ígér augusztusra, amelyek teljesítményjavításokat és végre skippelhető átvezetőket hoznak, ez sokak szerint kevés. A Redditen és Discordon egymást érik a csalódott hozzászólások: a játékosok szerint a prémium pass és a deluxe kiadás ígéretei eddig nem teljesültek, és nincs konkrét ütemterv arra sem, hogy mikor várhatók új küldetések, karakterek vagy játékelemek. Egy felhasználó így fogalmazott:
"Mi értelme a deluxe kiadásnak, ha nem kapjuk meg, amit ígértek?"
Mások már konkrétan csalással vádolják a fejlesztőket, és felvetették, hogy a MindsEye-nak inkább újra kellett volna indulnia egy "korai hozzáféréses" verzióval, mint a Splitgate 2 esetében.
A MindsEye legnagyobb problémája jelenleg nem csak a technikai oldal, hanem az irányvesztett kommunikáció. Az újabb hivatalos közleményben a stúdió gyakorlatilag nem mondott semmi újat, és nem adott konkrét válaszokat a közösség aggodalmaira. Sokan úgy érzik, a projekt félkész állapotban maradt, a játék motorikus problémái és tartalmi hiányosságai mellett pedig nincs igazi oka annak, hogy bárki újraindítsa a programot.
Pedig az elvárások hatalmasak voltak: a Build A Rocket Boyt az a Leslie Benzies alapította, aki korábban a GTA-széria egyik kulcsembere volt. A MindsEye ennek fényében egy ambiciózus projektként indult, amely nyílt világú játékként próbált több műfajt ötvözni, ám a megvalósítás gyenge, a narratíva zavaros, a harcrendszer pedig kritikán aluli lett.
Ha a fejlesztők nem állnak elő mihamarabb konkrét tartalmi tervekkel és valódi újításokkal, könnyen lehet, hogy a MindsEye a nagy ígéretek ellenére örökre eltűnik a középszerű játékok süllyesztőjében. Egyelőre úgy tűnik, a közösség bizalma vészesen fogy, és ezt már semmilyen technikai frissítés nem fogja önmagában helyrehozni.