A várva várt Phantom Blade Zero egyre izgalmasabban hangzik, hiszen a játék rendezője, Soulframe Liang a Future Games Show során azt nyilatkozta: a projekt a közelmúlt legjobb akció- és szerepjátékainak sajátos elegyét kínálja. Liang szerint sokan hajlamosak a soulslike-hoz hasonlítani a játékot, azonban valójában "valahol a Souls-játékok és egy igazán nagy Baldur's Gate vagy Witcher között helyezkedik el."
A párhuzam nem véletlen: a Phantom Blade Zero nagy hangsúlyt fektet a történetmesélésre és a világépítésre, miközben megőrzi az akció-RPG-kre jellemző dinamikus harcrendszert. Liang kiemelte, hogy míg a klasszikus soulslike-ok gyakran rejtélyesek és szándékosan útmutatás nélküliek, addig a Phantom Blade Zero inkább a játékosokat segíti. A játék például kézzel rajzolt térképpel terel a következő célponthoz, miközben továbbra is a látványos harci mozdulatok és az eredeti történet állnak a középpontban.
Liang szerint a lényeg nem a lassú felfedezésben vagy a bonyolult pályaszerkezetekben rejlik, hanem abban, hogy a játékos egy egyedi világot éljen át, amely egyszerre kínálja a soulslike-ok intenzív akcióját és a nagyívű szerepjátékok világépítését.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!