Hirdetés

3D Mark - már 4K-ban izzasztja a gépet

|

A 4K-s felbontás elterjedésével egyre égetőbb kérdés, hogy a gépünk vajon hogyan vélekedne egy-egy ilyen játékról. A 3D Mark segít eldönteni a dolgot.

Hirdetés

A felbontás és a különböző grafikai beállítások kérdése egyre nagyobb port kavar, szinte nincs is olyan nap, hogy valamelyik játék kapcsán ne lenne kisebb-nagyobb balhé a pixelek vagy épp a másodpercenkénti képkockák számából.

Amíg a legtöbben azon vitatkoznak, hogy kell-e a 1080p a tökéletes élményhez, a 4K egyre nagyobb teret hódít magának, és bár az átlag gamer még nem feltétlenül engedheti meg magának, hogy 4K-s monitorral és ahhoz szükséges hardverrel várja a következő hónapokban megjelenő AAA címeket, érdemes időben felkészülni a váltásra. A 3D Mark ma hozta nyilvánosságra a Fire Strike Ultrát, a világ első 4K-s Ultra HD benchmark szoftverét, amelyet a 3D Mark legfrissebb verziójával próbálhatunk ki.

A Fire Strike Ultra 4K-ban renderel, majd alkalmazkodik a gépünk felbontásához, így nincs szükségünk 4K-s monitorra a futtatáshoz, 3 GB VRAM nélkül azonban ne is gondolkozzunk azon, hogy elindítjuk a programot. A 3840x2160-as felbontással dolgozó program bizony kőkeményen megizzasztja a vasat, az egyik tesztnél ugyanis másodpercenként 66 milliárd pixelt kell kirajzolnia a fix 60 fps-hez, ez pedig nem kevés, akárhonnan is nézzük. Természetesen már a leaderboard is üzemel, ahol nem meglepő módon négyszeres SLI-be kötött GTX 980-ak vannak az első helyen.

A ti gépetek hogy szerepelne egy ilyen teszten?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)