Hirdetés

A Ubisoft fejlesztői a mesterséges intelligenciáról beszélnek

|

A Watch Dogs 2, a For Honor és az Assassin's Creed Syndicate fejlesztői egy külön videót szenteltek arra, hogy elmeséljék tapasztalataikat a mesterséges intelligenciáról és arról, hogy az MI hogyan segít történetet mesélni, élettel megtölteni a kiadó világait.

Hirdetés

Ahogy sorra érkeznek a Ubisoft új játékai, úgy válnak a bemutatott világok évről-évre egyre élettel telibbé és töltik meg őket minduntalan több és több elfoglaltsággal, egyedi karakterrel. A Watch Dogs 2 már egy újabb lépés volt egy még életszagúbb nyílt játszótér felé, de itt nem áll meg a fejlődés és ebben hatalmas szerepe van a mesterséges intelligenciának is. 

Az MI a játékfejlesztés egy olyan aspektusa, amellyel jószerint csak akkor foglalkozunk, ha probléma van vele, máskülönben hajlamosak vagyunk olyan természetesnek venni, mint az adott játék háttérdallamait. Azonban nem is gondolnánk, hogy mennyi munkát fektetnek bele a fejlesztők; pontosan ezt emelik ki a Ubisoft munkatársai. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy a fejlesztőknek hogyan teszi lehetővé az MI kisebb történeteket bemutatását és az élet szikrájának elhozását az általuk benépesített világokba, nézzétek meg az alábbi videót, kevesebb mint négy percet és némi angoltudást vesz csak igénybe: 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)