Az indie játékok uralták a Steamet 2025-ben az Alinea Analytics friss jelentése szerint: ezek a címek a platform teljes bevételének mintegy 25 százalékát adták. A Steam összesen körülbelül 17,7 milliárd dollár bevételt termelt az év során, ami 15 százalékos növekedést jelent a 2024-es 15,4 milliárd dollárhoz képest. Ebből nagyjából 4,5 milliárd dollár származott az általában kis csapatok vagy egyéni fejlesztők által készített, nagy kiadók nélküli indie játékokból.
A jelentés rávilágít arra is, mennyire telítetté vált a Steam kínálata. 2025-ben körülbelül 20 ezer új játék jelent meg a platformon, ám ezek közül mindössze nagyjából 300 tudta átlépni az 1 millió dolláros bevételi küszöböt. Ez jól mutatja, hogy a piac erősen "felülről súlyozott", vagyis a bevételek jelentős része viszonylag kevés sikerjátékhoz kötődik.
Kiemelkedő eredményeket értek el az év legsikeresebb indie megjelenései is. Az öt legnagyobb új indie játék együttesen több mint 500 millió dollár bevételt termelt: a listát a Schedule I vezette 151 millió dollárral, szorosan mögötte a R.E.P.O. 147 millióval. A PEAK 87 milliót, a Hollow Knight: Silksong 75 milliót, míg az Escape from Duckov 53 millió dollárt hozott. Ez az öt cím önmagában a Steam éves bevételének mintegy 3 százalékát tette ki.