A Warner Bros. Discovery bejelentette, hogy két különálló vállalattá válik szét, ami a cég friss pénzügyi eredményeinek tükrében logikus lépésnek tűnik. Miközben a stúdiók és a streamingszolgáltatások - mint például a HBO Max - növekedést mutatnak, a hagyományos televíziós hálózatok, köztük a CNN és a HGTV, egyre nehezebb piaci körülményekkel szembesülnek. A vállalat célja, hogy a termelési és streaming eszközöket külön egységbe szervezze, míg a másik, jelentős adósságállománnyal rendelkező részleg a kábelcsatornák jövőjének menedzselésére koncentrál majd.
A részvényeseknek írt levelében a cég kiemelte a Minecraft film sikerét, valamint olyan tévés és sporttartalmak fogadtatását, mint a The Last of Us vagy a Roland Garros közvetítése. A második negyedévben 3,4 millió új globális streaming előfizetőt sikerült szerezni, különösen az új nemzetközi piacokon való terjeszkedés révén. A Warner Bros. Discovery 1,58 milliárd dollár nyereséggel zárta a negyedévet, szemben az előző év azonos időszakában elszenvedett 9,99 milliárd dolláros veszteséggel.
Bár az árbevétel 9,81 milliárd dollárra emelkedett, a reklámbevételek 9%-kal csökkentek, míg a terjesztési bevételek szinten maradtak. A vállalat szerint "a stúdiók jól teljesítenek és előrehaladást mutatnak", ugyanakkor elismerik, hogy a hagyományos televíziós piac "strukturális ellenszéllel" küzd. A pénzügyi eredmények részeként a cég 3 milliárd dolláros adósságcsökkentési nyereséget is jelentett, valamint 1,7 milliárd dollárnyi akvizícióval és átszervezéssel kapcsolatos költséget számolt el.