Tudjuk, hogy hidegen hagyja a Warner, inkább saját videójátékos brandjeire és animékre támaszkodna a Sony filmes üzletága, de ha szembejön egy Labubu, arra képtelen nemet mondani. Kiderült ugyanis, hogy a Sony Pictures megszerezte a Pop Mart gyűjthető figuráinak megfilmesítési jogait, és teljes értékű mozifilm fejlesztésébe kezdett. A döntés mögött a kínai márka elképesztő, az elmúlt évben globálissá dagadó népszerűsége áll.
A projekt jelenleg még csak csírájában létezik, nem rendeltek hozzá rendezőt, írót vagy producert, és a Sony egyelőre nem is kommentálta a híreket. A stúdió viszont láthatóan hisz abban, hogy a hegyes fogú, kvázi zsákbamacskaként árult figurák a mozivásznon is megállják majd a helyüket. Kérdés persze, hogy mire évek múlva megvalósul a produkció, még ugyanilyen hőfokon fog-e égni a Labubu-láz.
A Pop Mart figurái 2015-ben jelentek meg, de valójában az utóbbi hónapokban robbantak be igazán. Népszerűségében közrejátszik, hogy a vásárló csak a csomagolást kibontása után tudja meg, melyik karaktert kapta, emiatt pedig jókora másodpiacot jött létre, ahol bizonyos figurák horroráron cserélnek gazdát. Ebben nem kis szerepe volt annak, hogy több K-pop sztár is felkarolta a trendet, élükön a Blackpink Lisájával. Azóta az NBA-ben is felbukkant a jelenség: Dillon Brooks például egy rájátszásmeccsre is vitt magával egy láncra akasztott figurát, és állítása szerint legalább négy darabot őriz a gyűjteményében.
A Sony most arra fogad, hogy a Labubu-őrület több múló szeszélynél, és mire a film elkészül, elég erős marad ahhoz, hogy megtöltse a mozikat.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!