Impulzusvásárlás áldozataivá válhatnak azok a Dzsúdló rajongók, akik betérnek valamelyik hazai McDonald's-ba holnaptól, avagy "lehet nem is akarom, csak megkívántam". Jön ugyanis napjaink egyik legmeghatározóbb magyar könnyűzenei előadójának saját mekis menüje, mely ráadásul nem is olyan rossz összeállítás. A válogatás egy Sertés McFarm szendvicsből, camembertes sajtfalatokból, tejfölös-fokhagymás szószból, Sprite Zero üdítőből és sültkrumpliból áll. Az előadó kedvence ezzel csatlakozik a nemzetközi sztármenük sorához, melyben korábban olyan nevek szerepeltek, mint Travis Scott, Cardi B, Mariah Carey, vagy épp hazai fronton a TheVR.
A menü és a kampány kreatív arculata szorosan kötődik Dzsúdló, azaz Juhász Marci látásmódjához: a jellegzetes formájú menüdoboz, a rajzolt figura és a vizuális elemek mind az előadó ötletei alapján születtek. A magyaros, urban retro stílus nemcsak a csomagolásban, hanem az ételválasztásban is megjelenik - a Sertés McFarm ugyanis egy hazai fejlesztésű szendvics, mely csak később terjedt el a többi európai országban. A reklámfilm narrációját maga Dzsúdló írta, a szpot zenéje pedig legújabb dalának részlete, amely teljes egészében augusztus végén debütál. A klipet és a reklámot is Horváth Viktor, Amerikában élő magyar kliprendező jegyzi.
Dzsúdló személyes kötődése is erős a gyorsétteremlánchoz: gyerekként Miskolcon különleges alkalomnak számított a Mekiben eltöltött idő, gimnazistaként pedig barátaival szinte törzsvendég volt. Nálam, szintén borsodiként ez a szöveg abszolút betalált, leginkább pont azért, mert hasonló élményekről tudok beszámolni, így első kézből mondhatom: nem csak egy marketing rizsáról van szó, hanem egy teljesen hihető mondásról. Úgy is mondhatnám, nem "viszi a Dunán a kamut a kamu hátán".
A menü 2025. augusztus 13-tól érhető el visszavonásig, illetve a készlet erejéig. Marci a McDonald's-szal együtt szeptemberben újabb meglepetéseket ígér, amelyek közül az egyik a McFarm szendvicshez kapcsolódik. Kíváncsiak várjuk, mivel rukkolnak még elő.