Már egymilliárd dollárt hoztak a Nintendo mobiljátékai
Több játék is szépen termelt a japán óriás számára, ám van egy, amely alaposan leelőzte társait.
Több játék is szépen termelt a japán óriás számára, ám van egy, amely alaposan leelőzte társait.
Bár a nagyobb stúdiók már jó ideje ígérgetik, hogy tenni fognak az egészséges munkakörülményekért, az utóbbi idők kijelentései alapján nem úgy tűnik, hogy sikerült volna bármilyen eredményt elérni.
A Dragon Ball Z: Kakarot látványosan veszített a lendületéből, a Call of Duty: Modern Warfare viszont még mindig az élen áll a brit játékeladási toplistán.
Az egyszerre játszók számának rekordját nem sikerült megdönteni, viszont a bejelentkezett felhasználókét igen.
A PlayStation 4 hivatalosan is lekörözte elődjét az eladott szoftverek tekintetében.
A Nintendo hivatalosan is megszólalt a mostanában sokat pletykált erősebb Switch konzolok kapcsán.
Mazur a One Move Ahead podcast vendégeként beszélgetett Gáspár Józseffel a GameStar múltjáról, és egy kicsit a jelenéről is.
A játék mint szolgáltatás igen jövedelmező forma az Electronic Artsnak, bevételeinek nagy része a kiegészítőkből, battle és season passekből, valamint az ezekhez köthető mikrotranzakciókból származik.
Az EA nem gondolta volna, hogy egy minden modern extrától mentes, sztoriközpontú Star Wars játék ekkorát megy majd. Pedig ment.
A Microsoft legfrissebb pénzügyi jelentéséből látszik, hogy mind a hardver-, mind a szoftvereladások gyengébbek, mint tavaly - ahogy az várható is volt az új generáció küszöbén.
Döbbenetes számokat produkál a hibrid konzol, már csak a NES és a Wii előzi meg.
Mára egy kicsit megbánták, hogy ezt nem lépték meg a Dota 2 előtt.
Legalábbis erre enged következtetni, hogy a tavaly eladott headsetek kétharmadát az év végén vették meg.
A GTA V és a Red Dead Redemption 2 rekordokat döntöttek, a Rockstar pedig jutalmakkal fejezi ki a háláját.
A brit játékeladási toplistán két hete még a harmincnyolcadik volt, a múlthéten a huszadik, most pedig a tizenkettedik helyen áll.
Olyasmi történt a játékiparban, amire évek óta nem volt példa, csökkent a digitálisan értékesített PC-s játékok forgalma.
A játékosok többet költenek a battle passekre és mikrotranzakcióra, mint korábban a szezonbérletekre és pályacsomagokra.
A játékot egyedül fejlesztő Eric Barone a Twitteren köszönte meg mindenkinek, aki támogatta őt a megjelenés óta eltelt négy évben.
Egy friss felmérésből az is kiderült, hányan készítenek játékot az új konzolokra, és melyiket preferálják a PlayStation 5, valamint az Xbox Series X közül.
Bár sok más játékkal ellentétben a démonirtásra nem kell őszig várnunk, ennek komoly ára volt.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)