Starcraft II - Heart of Swarm megjelenési infó
Nem, nem, pontos dátum az egyelőre nincs, csak úgy sacc/kábé árulkodtak...
A StarCraft látszólag egy egyszerű felülnézetes RTS volt 1998-ban, aztán ahogy a sorra érkező StarCraft regények egyre mélyebben kibontották a történet hátteret, úgy vált igazi kultuszjátékká. A várva-várt StarCraft 2 trilógiaként érkezett: a már megjelent Wings of Liberty az emberek, a később kiegként várható epizódok pedig a zergek és a protossok szemszögéből avatnak be a három rivális faj küzdelmébe. A StarCraft 1 végén Arcturus Mengsk-t diktátorként, Sarah Kerrigan-t zerg királynőként, a Wings of Liberty főhősét, Jim Raynor-t pedig lezüllött lázadóként hagytuk magára, aki most arra készül, hogy megfossza Mengsk-et hazugsággal szerzett hatalmától… A rajongók millióira tekintettel a Blizzard nem változtatott a bevált alapkoncepción, ennek megfelelően maga az RTS játékmenet alig változott. Újdonság, hogy a pályák immár többszintesek, épületeinket átmenetileg behúzhatjuk a föld alá, új ösvényeket vághatunk, és akár taktikai előnyöket jelentő ősi xel'naga építményeket is megszállhatunk. A továbbfejlesztett egységek mellett számos új egységtípus jelent meg az embereknél: a Viking nevű jószág például repülőgépből földi járművé alakítható, a Thor szupergép a közismert Battlecruiser szárazföldi megfelelője, a Medievac Dropship orvoshajó a csapatszállítás mellett gyógyít is, a reaper pedig jetpack-jével könnyedén feljut a dombokra, háztetőkre. Ha az alapvető játékélmény nem is változott, a harcmezőn kívül akadnak azért látványos újdonságok. Testközelből nyerhetünk betekintést Raynor mindennapjaiba, bejárhatjuk a hajónkat, fontos szereplőkkel társaloghatunk, jobban megismerve az események hátterét, az ivóban pedig kitűnő képességű zsoldos csapatokat szerződtethetünk különleges feladatokra. A fegyverraktárban extra fejlesztéseket vásárolhatunk drága pénzen, a laboratóriumban zerg és protoss leletekből juthatunk hasznos innovációkhoz, a kapitányi híd számítógépein pedig egyebek mellett megválaszthatjuk a küldetések végrehajtásának sorrendjét, ezzel korlátozottan a történet alakulását is befolyásolva. A StarCraft lelkét jelentő multiban megújult Battle.net, új meccs-szervező, továbbá 4v4, gép elleni kooperatív, és az újoncokat betanító „kihívás” mód vár bennünket. Élő ellenfeleink legyőzésére az eddigieknél és kifinomultabb taktikákat kell bevetnünk, a három faj ereje mégis tökéletesen súlyozott, ugyanakkor éppen ezért kevesebb egységgel és objektummal gazdálkodhatunk, mint a kampányban. A jól eltalált színek, formák, effektek hangulatos látványt nyújtanak, az intermezzók során szinte él a környezet, és az előre renderelt animációk is szépek, de a grafika összességében nem a legmodernebb - cserébe viszont régebbi gépeken is szépen fut a játék. A StarCraft 2: Wings of Liberty 2010. július 27-én jelent meg, kizárólag PC-re.
Nem, nem, pontos dátum az egyelőre nincs, csak úgy sacc/kábé árulkodtak...
A rajongók által készített StarCraft 2 modifikáció új nevet kapott.
Hétről-hétre közöljük az eladási adatokat, azonban azt, hogy illegális letöltések terén hol tart a játékipar, csak év végén tudjuk meg.
Öt hónappal az első fejezet megjelenése után végre kipróbálhatóvá vált a Blizzard egyik sikerjátéka.
Valószínűleg a Heart of the Swarm befejezése látható a kiszivárgott videón.
A Blizzard főnöke azt állítja, hogy a bolti eladás előnyei túlszárnyalják a digitális eladások által nyújtott lehetőségeket.
Vidám zenés videó a legmenőbb Starcraft 2-es kommentátortól!
2,3 millió alkalommal töltötték le illegálisan
Szerelmi vallomás a XXI. század sakktábláján - GameStar 2010. augusztus archív
Egyszeri alkalom, így érdemes kihasználni, akinek szüksége van rá...
Négy új StarCraft 2 modot jelentett be a Blizzard a BlizzConon
Bíróság elé citálja a Blizzard a hackereket, akik a játék multijához készítettek csalásokat.
Alsó hangon 18 hónapnyi várakozási időt ígér a következő StarCraft játékra a Blizzard
5000 StarCraft 2 játékost tiltott ki a Blizzard a Battle.net hálózatáról
Jövőhét kedden jobb egyensúllyal és több újítással érkezik az StarCraft 2 1.1-es patch
Kemény fellépésre készül a Blizzard a StarCraft 2 csalói ellen.
Már 24 órával megjelenése után elérte az év legnagyobb példányszámban eladott PC-s játéka címet...
A StarCraft II jött, látott és győzött.
Furcsa helyzet állt elő az NPD listáin - nem az a játék vezeti, amelyből a legtöbbet adtak el az adott hónapban.
Az eladások megkezdésének első két napján több mint másfél millió StarCraft II példány fogyott világszerte. Hihetetlen, mégis érthető...
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)