Hirdetés

Váratlan meglepetést hozott a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered frissítése

|

Még csak bétában érhető el a Steamen, de rövidesen a konzolosok is megkapják.

Hirdetés

Csodálatos időutazás a maga nemében az The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, amely egy olyan korszakba, a kétezres évek közepére visz vissza bennünket, amikor még egészen más filozófia mentén készültek a szerepjátékok. Igaz, pont a Bethesda az, amely nem sokat fejlődött ezen a téren, tehát azt sem éri feltétlenül videójátékos kultúrsokk, akinek a Starfield volt idáig az egyetlen élménye a stúdiótól. 

Cyrodiil az Unreal Engine 5-nek hála káprázatosan fest, a csillogó, modern felszín alatt azonban közel húszéves rendszerek lapulnak, és ezek még ennyi idő elteltével sem mindig működnek hibátlanul. Ráfér tehát némi törődés az újrakevert klasszikusra, annak pedig csak még inkább örülünk, ha a hibajavítások mellett új funkciók és opciók is érkeznek.

Hirdetés

Most épp ez történt, miután a remastert fejlesztő Virtuos belátta, hogy a játékosoknak van igazuk, és a viszonylag könnyűnek mondható Adept fokozat után az Expert nehézségi szint irreálisan durva. A csapat szerint a megoldás nem az Adept kihívásainak növelése, sem az Expert szívatásainak letekerése, hanem egy új nehézségi szint bevezetése, ez a kettejük közé ékelődő Journeyman fokozat. Érdemes lesz kipróbálnia annak, akinek egyik korábbi szint sem volt igazán az ínyére. Az opciók most egyébként a következők: Novice, Apprentice, Adept, Journeyman, Expert és Master. Ráadásul ezentúl még a játékos és az ellenfelek által okozott sebzés mértékének állításával is finomhangolhatjuk az élményt.

Az 1.2-es patch ezen felül is számos apróbb, ám régóta várt javítást tartalmaz. A térképen eltűnő jelölők például visszatértek, az elvarázsolt tárgyak most már rendesen frissítik a statisztikákat, és a gyorsutazás után a testtartásunk is végre visszatér a normál állapotba. A listán olyan, tipikus Bethesda-betegségek szerepelnek még, immáron orvosolva, mint az arcmimikát nem követő szakállak és a bénult ellenfél lenyilazásakor összeomló játék.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)