Hirdetés

Túl gyorsan haltál a Battlefield 6-ban? A DICE rajta van az ügyön

|

A stúdió jelenleg is gyűjti az információkat, videós bizonyítékokat várnak.

Hirdetés

A DICE vezető játékmenet-tervezője, Florian Le Bihan a közösség segítségét kéri a Battlefield 6 nyílt bétája során tapasztalt szokatlanul gyors "time-to-death" (TTD) jelenség felderítésében. A múlt hétvégén lezajlott első nyílt béta nemcsak a franchise történetének legnagyobbja lett, hanem a Call of Duty egyidejű játékosszám-rekordját is megdöntötte a Steamen. Bár a játékosok több kisebb hibával is találkoztak, a fejlesztők szerint ezek javíthatók, és már meg is kezdődött a problémák kivizsgálása.

Le Bihan a béta lezárását követően az X-en számolt be arról, hogy a csapat már az irodában elemzi a játékosok visszajelzéseit. Röviddel ezután újabb bejegyzésben arra kérte a közösséget, osszanak meg videófelvételeket szokatlanul gyors TTD-esetekről. A TTD kifejezés arra az időtartamra utal, ami a játékos sérülésének bekövetkezése és a karakter halála között telik el.

Hirdetés

Számos játékos eleget tett a kérésnek: volt, aki olyan jelenetet mutatott be, ahol fedezék mögött harcolva azonnal földre került, és olyan is akadt, aki ellenség likvidálása után késleltetett sebzést szenvedett el. A Battlefield 6 fejlesztői ígérik, hogy a hibák javítása prioritást élvez, miközben a közösség már a hivatalos fórumokon vitatja meg a béta élményeit.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)