Hirdetés

Folytatást kap a szerepjáték, amit csak a legkitartóbb gamerek toltak végig

|

Brutális új kihívásokkal érkezik jövő nyáron az Outward 2.

Hirdetés

A kanadai Nine Dots Studio a tokiói PC Gaming Show keretében leleplezte, hogy 2026 nyarán érkezik az Outward 2. Az első rész, amely a napokban lépte át a 3 milliós játékosszámot, már a megjelenésekor felrúgta a műfaji konvenciókat: nem a hősies hatalomfantáziát kínálta, hanem egy túlélőtúrát, ahol a felkészültség, a kitartás és a taktika döntötte el, ki marad talpon. Mocsyt ez a koncepció annak idején nem igazán győzte meg. A folytatás ugyanezt az alapképletet emeli új szintre, és közben következetesen továbbhalad azon a kihívásokkal teli, kompromisszumokat nem tűrő ösvényen, amelyért a rajongók szeretik. Az Outward 2-ben továbbra sem legendás hősök bőrébe bújunk, hanem hétköznapi figurákéba, akiket három eltérő indulási szcenárió és tizenegy háttértörténet vezet be Aurai kegyetlen világába.

A vereség itt sosem a vég, hanem új fordulat,  kisemmizve, félholtan vagy épp egy idegen kegyelmétől függve folytatódik a kaland. A világ közben a saját ritmusában él: a teljes éves ciklus határozza meg, mikor melyik folyó fagy be, merre vándorolnak a kereskedők, és milyen időjárás sodorja veszélybe az utazót, legyen szó savas esőről vagy a hegyekből induló hóviharról.

Hirdetés

A harcrendszer a rajongói visszajelzések alapján teljes átalakítást kapott, a varázslatokat rituálék teszik súlyosabbá, a fegyverek pedig karakteres mozdulatokkal és új kombinációkkal gazdagodnak. A karakterfejlődést az új Exercise-rendszer vezérli, amely játékstílusunkhoz igazodva nyitja meg a passzív képességeket, miközben tanítók és túlélőmesterek várnak, hogy pénzért titkokat adjanak át. Az inventory-kezelés továbbra is húsba vágó kérdés, hiszen minden hely számít, a harc hevében pedig dönteni kell: dobjuk-e a hátizsákot a mozgékonyság kedvéért. Az új szamár társ nemcsak teherbírásával, de sebezhetőségével is új réteget ad a stratégiának.

Izgalmas opció a kooperáció lehetősége is: lokális osztott képernyős vagy online társas kaland formájában is szembenézhetünk az előttünk tornyosuló akadályokkal, hogy közös tervezéssel és egymás hiányosságainak ellensúlyozásával győzzük le mindet.

Guillaume Boucher-Vidal, a Nine Dots vezetője és kreatív igazgatója szerint most először van meg a lehetőségük arra, hogy teljességében megvalósítsák a régi víziót, vagyis egy hiteles kalandor-élet szimulációját, jobb grafikával, mélyebb bevonódással és valóban élvezetes harccal.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)