Alex Hernandez, a MindsEye főszereplőjének, Jacob Diaznak a színésze konkrétan attól félt, hogy a játék csúfos bukása után soha többé nem kap munkát a szakmában. A Build A Rocket Boy első nagy dobása tele volt bugokkal, technikai gondokkal és egy csomó olyan furcsasággal, amit nem lehet egy-egy patchel helyrehozni. Hernandez arca mintegy egybeforrt ezzel a kudarccal és sokan - köztük mi is - az ő játékbeli karakterével hoztuk le a cikkeket a játék állapotáról.
A FRVR Podcastban elmesélte, hogy egyébként mennyire büszke volt a saját munkájára és a csapatra is. Két és fél évet ölt bele, de a fogadtatás olyan szinten negatív volt, hogy egy ponton komolyan megfordult a fejében, hogy soha többé nem hívják majd játékokba dolgozni. Szerinte az a hátulütője annak, ha a te arcod van a dobozon, hogy az emberek - jogosan vagy sem - az összes véleményüket, sőt, az érzelmeiket is rád vetítik.
A színész ugyanakkor elismerte, hogy a játékosoknak joguk van a saját véleményükhöz, még ha az néha szélsőséges formában is tör felszínre.
"mindenki, aki ezen a játékon dolgozott, megérdemli, hogy meghaljon".
- emelte ki Hernandez az egyik komoly segítségre szoruló játékos hozzászólását.
Hernandeznek egyébként nincs szerencséje, a Mafia 3-ban is ő adta Lincoln Clay arcát és hangját, amit szintén meglehetősen vegyesen fogadtak a rajongók. A Build A Rocket Boy viszont azóta foltozza a MindsEye hibáit, és állítja, hosszú távon elkötelezett a játék fejlesztése mellett. Az alapján, hogy milyen ütemben jönnek a javítások, tényleg nagyon akarják ezt a fejlesztők, de egyálalán nem vagyunk biztosak benne, hogy innen még vissza lehet jönni.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!