Hirdetés

11 gigás patch igyekszik megmenteni az év legrosszabb játékát

|

A Mindseye-t fejlesztő Build a Rocket Boy kiadott egy új frissítést a játékhoz, ami igyekszik legalább a technikai problémákat orvosolni.

Hirdetés

Build A Rocket Boy végre kiadta a MindsEye PC-s verziójának harmadik frissítését, a patch mérete 11,6 GB, és tartalmazza azokat a javításokat és finomításokat, amelyek a konzolos verzióban is elérhetők voltak.

A harmadik patch némi teljesítményjavulást is hozott a játékba, a DSOGaming tesztere volt olyan kedves és megnézte, hogy nekünk ne kelljen.

Hirdetés

A tesztelő gépében egyAMD Ryzen 9 7950X3D-t és egy NVIDIA GeForce RTX 5090 Founder's Edition pörög, úgyhogy elméletben ennél optimálisabb helyzetben nehezen lehetne egy játék. A beszámolója szerint az átlagos framerate egy kicsit magasabbnak tűnik, 4K-ban, DLSS Quality beállítással hozza a 60 körüli FPS-t. Viszont úgy tűnik, hogy a fejlesztők a több képkockáért kénytelenek voltak visszavenni a játékban az autóforgalomból.

Összességében a patch javította a játék teljesítményét PC-n, a teljes Mindseye patchnote-ot megtaláljátok a Steamen és már le is tudjátok tölteni a frissítést, ha szeretnétek... Nos, játszani.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)