Megérkezett a MindsEye negyedik frissítése, amely a PS5, Xbox Series X/S és PC verziókhoz egyaránt elérhetővé vált. A Build A Rocket Boy új javítása főként a felhasználói felületet igyekszik rendbe rakni, illetve több teljesítményoptimalizálást és hibajavítást is tartalmaz, de a stúdió már most azt ígéri, hogy az ötödik frissítés ennél is nagyobb horderejű lesz.
A következő update-ben a tervek szerint komoly előrelépés érkezik a teljesítmény, a harcrendszer és az ellenséges AI területén, ami talán végre közelebb viheti a játékot ahhoz a szinthez, amit a rajongók vártak tőle. Ez persze meglehetősen szubjektív, hiszen több egy GTA 8-at vártak, amit erre az alapra nem igazán lehet felhúzni.
A MindsEye rajtja finoman szólva sem volt jó, a játékot már a megjelenéskor éles kritika érte, elsősorban a technikai hiányosságok és gyenge optimalizáció miatt. A stúdióban azóta komolyabb leépítések is voltak, de a fejlesztők elég elhivatottnak tűnnek és meglehetősen rendszeresen érkeznek a javítások.
A Build A Rocket Boy látványosan kitart amellett, hogy nem engedi el a játékot, ami mindenképpen becsülendő.
"Továbbra is elkötelezettek vagyunk a MindsEye finomítása és a játékélmény javítása mellett. A frissítések folyamatosan érkezni fognak."
- írták a közleményben. Egyelőre nehéz elképzelni, hogy ebből a játékból még lehet mainstream siker, de a No Man's Sky is csak a végtelenül elhivatott fejlesztőinek köszönheti, hogy a kezdeti kudarc ellenére ekkora siker lett a játékuk.