A Gaijin Entertainment bejelentette, hogy a War Thunder legújabb, Leviathans névre keresztelt frissítése számos technológiai újítást hoz a játékba. A legnagyobb újdonság a Path Traced Global Illumination (PTGI) bevezetése, amely jelentősen javítja a játék fénykezelését és vizuális élményét. Emellett a frissítés támogatja a Frame Generation funkciót az NVIDIA DLSS, AMD FSR és Intel XeSS technológiákon keresztül, így a játék nemcsak szebb, hanem simábban is fut.
A fejlesztők szerint a PTGI technológia a fény természetes viselkedését - például a visszaverődést és a szóródást - szimulálja, így még az árnyékos, zárt vagy völgyes területeken is valósághűbb megvilágítást nyújt. A korábbi globális megvilágítási rendszer ugyan működőképes volt, de egyszerűbb módszerekkel dolgozott, és gyakran előfordult benne a "fénybeszűrődés" jelensége, amikor a fény olyan helyekre is bejutott, ahová nem kellett volna. A PTGI ezekre a problémákra is megoldást kínál.
A Leviathans frissítés nemcsak grafikai, hanem teljesítménybeli fejlesztéseket is tartalmaz. A játék immár gyorsabban fut különböző CPU-kon és GPU-kon ray tracing használata esetén is, és támogatja az Opacity Micro Maps és a Shader Execution Reordering nevű új technológiákat, amelyek további sebességnövekedést biztosítanak, ha a hardver is támogatja azokat. A fejlesztők összehasonlító képeket is közzétettek a hivatalos blogjukon, amelyek jól szemléltetik a PTGI nyújtotta látványos különbségeket.

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.