Hirdetés

Hideo Kojima azért csinál játékokat, hogy tovább szeressünk élni

|

A fejlesztő a Lucca Comics rendezvényen beszélt sajátos filozófijáról.

Hirdetés

Hideo Kojima a hétvégén a Lucca Comics 2025 rendezvény vendége volt, ahol egy különleges panelbeszélgetésen vett részt a Death Stranding 2: On the Beach két színészével, Luca Marinellivel (Neil Vana) és Alissa Junggal (Lucy). A beszélgetés középpontjában a játék forgatásának kulisszatitkai álltak - különösen az, hogyan dolgoztak együtt a pandémia idején távolról. Kojima emellett személyesebb hangvételű gondolatokat is megosztott arról, miért készít játékokat, és milyen lelki célt lát bennük.

Kojima elmondta, hogy gyermekként a filmek és könyvek adtak neki reményt és energiát, amikor a világ sötétnek tűnt.

"Nem voltak igazán jó példaképeim, így a filmek hősei, párbeszédei és témái segítettek abban, hogy tovább akarjak élni"

- fogalmazott.

Hirdetés

Hozzátette, hogy a játékfejlesztésben is ezt az érzést szeretné továbbadni: ha valaki néhány évvel egy játék végigjátszása után úgy érzi, "élni akarok, mert ez a játék felvidított", az számára a legnagyobb elismerés lenne.

A rendezvényen elhangzott gondolatok nem okoztak meglepetést azoknak, akik ismerik Kojima sajátos filozófiáját és humanista szemléletét. A fejlesztő legújabb alkotása, a Death Stranding 2: On the Beach, június 26-án jelent meg PlayStation 5-re, 2026-ban pedig várhatóan PC-re és Xbox Series X|S-re is megérkezik - hasonlóan az előző részhez.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)