A Grand Theft Auto V esete egy kicsit különös, és nem csak azért, mert az Online modul istentelen pénzeket termelt a stúdiónak. Ugyan a játék rengeteg tartalmat kapott a megjelenése után, azok csak és kizárólag a többszereplős szekcióra koncentráltak. Az egyjátékos kampány nem kapott semmilyen bővítést a megjelenést követően, ami meglepő volt főleg a GTA IV két parádés DLC-jének sikerei után.
Dan Houser, a Rockstar társalapítója, és a GTA V írója most elárulta, hogy mi is történt annak egyjátékos bővítményeivel. Elmondása szerint ugyanis a régóta pletykált Trevor DLC tényleg fejlesztés alatt állt, de nagyjából a folyamat felénél elkaszálták azt.
A sztori szerint a kampány triójának félőrült tagját követtük volna, aki titkos ügynökként szolgált volna egy bevetés erejéig.
"Nagyon cuki volt, sosem állt össze igazán, és nem is fejeztük be. Nagyjából a felénél jártunk, amikor elkaszáltuk."
Houser elmondása szerint ezzel valószínűleg mindenki jobban járt, mert ha nem dobják kukába az ötletet, akkor jó eséllyel nem csinálhatták volna meg a Red Dead Redemption 2-t. Utóbbival jóval többet veszítettünk volna, mint Trevor mellékkalandjával.
Az író még annyit hozzátett, hogy egyébként imádja ezt a DLC modellt.
"Szeretek sztorikat építeni. Imádom azt, amit a GTA IV-ben csináltunk, ahol hozzácsaphattuk ezeket a kis extrákat."
Ugyan a GTA V-nél ez nem jött össze, de nincs kizárva, hogy a jövőben kapunk még ilyesmit. Talán amikor a GTA VI-ból elmegy majd a 40 milliomodik példány 2 hét alatt, akkor a Take Two megengedi a csapatnak, hogy ilyen szerelemprojektekkel is foglalkozhassanak.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.