A Sucker Punch egyelőre nem döntött arról, készül-e bővítmény a Ghost of Yōteihez, de a stúdió vezetői szerint ez nem is a fejlesztőkön múlik. A Game Informernek adott interjúban Jason Connell kreatív rendező és Ian Ryan vezető író arról beszéltek, hogy most jött el az a ritka pillanat, amikor
"milliók véleményét lehet meghallgatni arról, mi működött a történetben, és mi az, amiben még lenne mit elmélyíteni".
A céljuk, hogy a játékosok visszajelzései alapján döntsenek arról, milyen irányt vegyen a projekt a jövőben, ha egyáltalán szükség van további tartalomra.
Connell elmondta, hogy ez a szakasz a legfontosabb, hiszen ilyenkor derül ki, mit szerettek meg az emberek, és miről szeretnének még többet tudni. A Ghost of Tsushimánál is hasonló volt a helyzet: a közösség igényei alapján döntötték el, mely karaktereket érdemes továbbfejleszteni vagy új oldalról bemutatni. Most ugyanezt az utat követnék Acu történetével is.
A rendező szerint a kritika elengedhetetlen része a fejlődésnek.
"A kritika ajándék. Vannak, akik imádni fogják, amit készítettünk, mások talán kevésbé. De minden visszajelzés segít abban, hogy jobb alkotók legyünk, mert új nézőpontokat ismerünk meg."
- fogalmazott Connell.
A Sucker Punch tehát nem siet a döntéssel: előbb a játékosokat hallgatja meg, mielőtt bármit bejelentene a Ghost of Yōtei jövőjéről. Ha lesz DLC, az a rajongók kíváncsiságából és szeretetéből születik majd, nem pusztán üzleti megfontolásból.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!