Hirdetés

Erről szól majd a Cronos: The New Dawn, a Silent Hill 2 remake alkotóinak új túlélőhorrorja

|

A Bloober Team ezúttal teljesen új IP-vel készül sokkolni a játékosokat.

Hirdetés

Már a 2021-es The Medium is arról árulkodott, hogy szintlépéshez közeledik a Bloober Team, és ez tavaly végre be is következet a Silent Hill 2 remake megjelenésével. A Konami bizalma a lengyel stúdióban teljes mértékben megalapozott volt, olyannyira, hogy az első Silent Hill modernizálásáról is megállapodást kötöttek a fele, tovább folytatva gyümölcsöző együttműködésüket.

Ezzel párhuzamosan pedig olyan saját IP-kal is gazdagítja portfólióját a Bloober Team, mint a szeptember 5-én PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re érkező Cronos: The New Dawn. A külső nézetes, időutazással, lélekaratással és véglegesen csak tűzzel elpusztítható szörnyekkel súlyosbított sci-fi horror történetének középpontjában az 1980-as években felbukkant, "The Change" néven ismert kór áll, amely a kihalás szélére sodorta az emberiséget.

Hirdetés

A legújabb fejlesztői naplóból kiderül, hogy a jelen túlélői a "Collective" nevű titokzatos szervezetbe tömörültek, és fejlett technológiával képesek ügynökeiket - az úgynevezett "Travelereket" - visszaküldeni az időben, egészen az apokalipszis kezdetéig. A játékos egy ilyen Traveler szerepébe bújik, és kulcsfontosságú célpontok lelkét kell begyűjtenie, hogy egy grandiózus terv révén talán megmenthesse a jövőt.

A lélekaratás azonban messze nem puszta mechanikus feladat: minden célpontnak megismerjük a múltját és személyiségét, mielőtt döntenünk kell, hogy elveszünk-e tőlük valamit végérvényesen, vagy békén hagyjuk őket. Választásaink befolyásolják a történet alakulását - hol finoman, hol drámai módon. Az, hogy a begyűjtött lelkek speciális képességeket adhatnak, amelyek a túlélés kulcsát jelenthetik egyértelműen aratásra ösztönöz, ugyanakkor minél több lélek lakozik bennünk, annál erősebbé válik a kísértés és az őrület: előbb hangokat hallunk, majd rémálomszerű látomások törnek ránk, végül akár teljesen elveszíthetjük a józan eszünket.

A küldetések között a "Warden" nevű, baljós és enigmatikus társ segíti a játékost, aki a fő bázist is fenntartja. Ő maga az emberiséget "anomáliának" tekinti, és a vele folytatott beszélgetések során a Collective legsötétebb titkaiba is bepillantást engedhet.

A Cronos: The New Dawn hangulatában egyszerre idézi a Dead Space groteszk akcióját, a Silent Hill nyomasztó atmoszféráját és a BioShock morális dilemmáit, miközben Lovecraft világa előtt is fejet hajt. Ebből pedig ideális esetben akár egy fantasztikus játék is kisülhet. Egy hónap múlva ilyenkor már tudni fogjuk, hogy a Bloober Team sikerrel vette-e ezt a feladatot is.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)