A Techland bejelentette, hogy a Dying Light: The Beast kiadása több hetet csúszik, és végül szeptember 19-én érkezik PC-re, PS5-re és Xbox Series X|S-re.
A fejlesztők az extra hónapot arra szeretnék felhasználni, hogy finomhangolják a játékot, különös figyelmet fordítva az olyan részletekre, mint a felhasználói felület, a játékmenet egyensúlya és a karakteranimációk.
"A célunk mindig is az volt, hogy a Dying Light: The Beast legyen a legjobb Dying Light játék, amit valaha kiadtunk. Ennek tiszteletben tartása érdekében úgy döntöttünk, hogy szeptember 19-ére halasztjuk a megjelenést, hogy még több időt fordíthassunk a finomhangolásra. Tudjuk, hogy ez csalódást okozhat, de tapasztalataink szerint az első benyomás rendkívül fontos. Csupán négy extra hét segítségével olyan részleteket tudunk javítani, amelyek igazán megkülönböztetik a jót a nagyszerűtől."
Nem tévednek, a végtelenül gyorsan mozgó iparunkban, ha egy játékos rossz első benyomást szerez, akkor gyakran már nem ad egy második esélyt a játéknak, ahogy ez például a döcögve induló, de aztán helyrepofozott Star Wars Outlaws kapcsán is történt.
A Dying Light: The Beast nagyon ígéretesnek tűnik, sok szempontból átgondoltabb lesz, mint a Dying Light 2 volt, de közben a Techland igyekszik átmenteni azokat az elemeket, amik viszont nagyon jól működtek.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.