Hirdetés

Doom - egy fontos játékelem kimarad a Switch-portból

|

Ugyan a kampány és a multiplayer hiánytalanul átkerül a Nintendo konzoljára, a Doom pályaszerkesztője és a vele készített tartalmak nem teszik tiszteletüket a Switchen.

Hirdetés

Nemrég a Nintendo Direct alkalmával jelentette be a Bethesda, hogy két, a jelenlegi generációs konzolokra és PC-re szánt játékukat is átportolják Nintendo Switchre, amire korábban nem feltétlenül számítottunk volna. A Doom idén érkező hordozható változatáról viszont azóta kiderült, hogy nem lesz teljesen egyenértékű a többi verzióval.

Hirdetés

Az már a bejelentést kísérő traileren is látszott, hogy a látvány részletességét illetően kicsit korlátoznia kellett a játékot az id Software-nek, de amint az Engadet megtudta a kiadótól, a feautre-öket illetően is kompromisszumot kellett kötniük. A Doom hiányzó eleme a SnapMap lett, ami egy egyszerűen használható pályaszerkesztő és még a játék szabályainak részletes átírását is engedi, így egészen szokatlan játékmódokat is lehet benne készíteni.

A SmapMap kihagyásának okát nem tudni, de ha tippelnünk kéne, a rajongók által készített tartalmak nehézkes ellenőrzése is szúrhatta a híresen családbarát Nintendo szemét, ahogy a Switch tárhelyének szűkössége is a lehetséges okok között van. Ez utóbbi azt is eredményezte, hogy a Doom dobozos változatában található memóriakártyára csupán a kampány kerül majd, a többjátékos mód állományait külön kell majd letöltenünk.

Szerintetek mennyire súlyos baki a pályaszerkesztő kimaradása?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)